Gå til innhold

Ibux salve ved menssmerter?

Anbefalte innlegg

Gjest Ibumetin

Brukes Ibux salve kun ved muskel og ledd smerter eller vil den kunne lindre feks menssmerter ved å smøre nedre del av magen?

Og hva med spenningshodepine? Vil den bli lindret om man smører rundt panne- og nakkepartiet, der spenningene kommer fra?

Er så lei av å bruke tabletter som virker i hele kroppen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367219-ibux-salve-ved-menssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skal jammen prøve salve neste gang jeg også

Ved spenningshodepine virker det nok i panne/nakkeregionen...

Ved menssmerter...eh, jeg ser ikke helt for meg hvor man skal smøre på salva da;-)

Er du mann??

Man smører selvsakt salven på maven rundt eggstokk/livmorområdet, det er jo der man får vondt.

Annonse

Er du mann??

Man smører selvsakt salven på maven rundt eggstokk/livmorområdet, det er jo der man får vondt.

Hehe, nei jeg er ikke mann, og nettopp derfor ga jeg det svaret jeg fikk... Menstruasjonssmerter kommer fra livmoren, ikke utenpå magen - hvordan i all verden vil du klare å smøre salve i livmora...

(med forbehold om at jeg ikke er 100% sikker på rekkevidden av salvens virkeområde)...

Hehe, nei jeg er ikke mann, og nettopp derfor ga jeg det svaret jeg fikk... Menstruasjonssmerter kommer fra livmoren, ikke utenpå magen - hvordan i all verden vil du klare å smøre salve i livmora...

(med forbehold om at jeg ikke er 100% sikker på rekkevidden av salvens virkeområde)...

''Menstruasjonssmerter kommer fra livmoren, ikke utenpå magen - hvordan i all verden vil du klare å smøre salve i livmora...''

Jeg lurte også litt på det, det er jo noen lag med hud og fett og diverse før man kommer inn til musklene som omgir livmora vel? Men det er jo bare å prøve. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...