Gå til innhold

Pris elektrikertjenester (haster)

Anbefalte innlegg

Gjest Frk.Handy

Hei!

Er det noen som har peiling på hva en elektriker tar i timen, i gjennomsnitt? Og hva de tar for godkjenning og samsvarserklæring? Begynner å lure på om elektrikeren har tenkt å lure meg...

Dette er utenlandske elektrikere, de er registrert som enmannsforetak i Brønnøysundregisteret. Er det noe mer jeg bør sjekke før jeg gir dem jobben? Jeg skal ha en kontrakt på jobben klar før de får skrudd en skrue, det er sikkert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367227-pris-elektrikertjenester-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk.Handy

Hvordan vet du at de har nødvendige godkjenninger for å kunne jobbe i Norge? Jeg hadde neppe tatt sjansen på utenlandske elektrikere såfremt de ikke var tilknyttet et norsk elektrofirma. Har nettopp hørt noen skrekkhistorier.

De er registrert i Brønnøysundregisteret, Foretaksregisteret og Merverdiregisteret. Betyr ikke dette da at de er godkjent for jobbing i Norge? De er, som sagt, et enkeltpersonforetak, altså er det ikke noe(n) norsk(e) involvert.

Jeg ble litt bekymret når du sa du nettopp har hørt skrekkhistorier...

De er registrert i Brønnøysundregisteret, Foretaksregisteret og Merverdiregisteret. Betyr ikke dette da at de er godkjent for jobbing i Norge? De er, som sagt, et enkeltpersonforetak, altså er det ikke noe(n) norsk(e) involvert.

Jeg ble litt bekymret når du sa du nettopp har hørt skrekkhistorier...

De kan være godkjente for jobbing i Norge, men ikke nødvendigvis ha tilstrekkelig kompetanse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...