Gå til innhold

Et lite smil fra meg...


Khaos

Anbefalte innlegg

Heisann...

UTROLIG lenge siden jeg har vært innom dol, så det er vel ikke mange som kjenner meg igjen her inne lenger.

For de som måtte dra kjensel på meg; HEISANN ALLE SAMMEN.

-og hei til dere andre også.

Like over nyttår er det to år siden jeg var her inne første gangen. Husker det veldig godt. Jeg leste innlegg, men turde ikke å svare. Alikevel var det på en eller annen merkelig måte godt å vite at jeg ikke var alene. Ikke det at jeg gledet meg over at andre hadde vært utsatt for overgrep også, men ved å lese at andre kjempet samme kampen og at andre igjen til og med hadde vunnet kampen gav meg et lite håp om at jeg, mot alle odds, skulle komme meg over kneiken jeg også.

Etterhvert turde jeg å skrive selv her inne og føler jeg fikk mye støtte, hjelp og et par viktige spark i riktig retning. Det som hjalp meg mest, i begynnelsen, var det at jeg fikk anledningen til å hjelpe andre, selv om jeg var i en situasjon der JEG absolutt trengte hjelp. Det at JEG kunne bidra med noe var utroligf godt for en person som ikke trodde hun var verdt noe i det hele tatt.

18. desember er det to år siden det siste overgrepet. To år er egentlig ikke lenge, men jeg føler nesten at det har gått flere ti-år. Gud, så mange ganger jeg har villet gi opp, så mange tårer jeg har grått og så mange tanker som har surret rundt i hodet mitt. Jeg har faktisk vært så lei av livet at jeg har sittet i sengen med hånden full av piller og seriøst vurderte om jeg var lei NOK.....

Heldigvis var jeg mer redd for å gå glipp av noe morro enn at jeg skulle få flere nedturer.

Jeg lever og har det bra.... VELDIG bra! :o) Har flyttet til et nytt sted, fått meg mange nye venner, jobber meg nesten fordervet og har verdens mest snille, morsomme og sexy kjæreste.

Selvsagt har jeg dårlige dager, der minnene kommer for langt innpå meg, men disse dagene kommer skjeldnere og skjeldnere og jeg VET at jeg klarer å komme meg gjennom disse dagene.

For et år siden hadde jeg ristet på hodet om jeg hadde visst at jeg kom til å skrive følgene: Livet er herlig.

-men livet ER herlig og jeg nyter hvert eneste sekund av det.

Til dere som er midt i helvetet og ikke ser noe lys i mørket: Jeg har vært der. Hadde ALDRI trodd at jeg skulle komme over det jeg har vært igjennom. Men det har jeg så absolutt. Mine oplevelser er selvsagt en del av meg, men jeg har vendt det om til noe positivt. Jeg ser på det som en livserfaring som selvfølgelig har forandret meg, men jeg digger MEG og erfaringer i livet gjør en til den en er. Føler at jeg er sterkere enn noen sinne. Klarte jeg dette så kan dere også klare dette.

For ikke lenge siden var min største angst det at jeg mest sansynlig kom til å våkne opp neste morgen. I dag er min største angst tannleger og det at jeg har store planer om å slutte å røyke på søndag.

Ikke gi opp. Da vinner overgriperen(e) og det fortjener han/hun/de så absolutt IKKE!

Til dere som hjalp meg i de tunge stundene mine: TUSEN TAKK!!! Jeg skylder dere mye... Kunne ønske jeg kunne gi dere en skikkelig go'klem, alle sammen.

Spesiell takk til Ritva, En Mamma og Talkie. KJEMPE glad i dere!

Khaos er gresk og betyr "tommhet skapt av mørket", ikke et passende nick til ei jente som føler seg full av lys og glede.

Go'klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære Khaos!

Så flott å se deg igjen her inne! Og du verden så fantastisk det var å lese dette innlegget! Ble helt rørt av det du skriver - så utrolig godt å høre at du har det bra! Jeg ble så glad at jeg kjenner det helt ned i tærene!!!!!!!!!!!

Ønsker deg alt godt videre! Du fortjener det beste. Pass godt på deg selv, nyt kjæresten og livet!

Kjempeklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Khaos!

Selvfølgelig husker jeg deg! :-)

Så flott at det går bra med deg! Det gjør virkelig godt å høre det!

Håper virkelig at solen fortsetter å skinne på din sti, og at nattemørket som evt måtte komme, tross alt har stjerner nok til å lede deg gjennom til dagslys.

*stor klem fra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva:)

Nesten så jeg heier på Brann nå*hehe* Takk for sist:). Du har all grunn til å være kjempestolt for alle de flotte og modige skrittene du har tatt og tar! Nyt livet kjære Khaos, det er så velfortjent og det er så godt å se at du gjør det! -Og er SÅ glad på dine vegne! See ya:)!

Skal hilse masse, masse til deg fra EM!

Superduper go'klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Khaos!

Så flott å se deg igjen her inne! Og du verden så fantastisk det var å lese dette innlegget! Ble helt rørt av det du skriver - så utrolig godt å høre at du har det bra! Jeg ble så glad at jeg kjenner det helt ned i tærene!!!!!!!!!!!

Ønsker deg alt godt videre! Du fortjener det beste. Pass godt på deg selv, nyt kjæresten og livet!

Kjempeklem fra Grete :-)

Fikk klump i halsen av svarene deres, jeg. Ikke fordi jeg ble lei meg, men så utrolig glad for at dere er der. Godt at dere er der og støtter opp de som virkelig trenger dere. Er nesten redd for å tenke på hvor mye jeg har å takke dere for. Kanskje kan jeg takke dere for ALT jeg har nå, ettersom dol egentlig var min eneste støtte en periode. Vel, vil egentlig ikke gruble over ting som kunne ha skjedd. Det som til slutt HAR skjedd er mye mere morro og det tenker jeg på så ofte jeg kan. :o)

Dixi, Sør og EM: Håper jeg en dag får anledning til å gi dere en av verdens beste klemmer, nemlig en skikkelig Khaos-go'klem. Ritva: håper det ikke er lenge til jeg kan gi det enda en.

Ønsker dere ALLTID en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flott å se innlegg fra deg her :) Jeg husker deg selvfølgelig :) Husker veldig godt alle kveldene på Småprat :)

Kjempefint at det går bra med deg, og at du har fått deg en kjæreste. Nyt livet og kjæresten din :)) Sånne gladmeldinger som det her trenger vi absolutt inne på dette forumet :)

*Mange godklemmer* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...