Gå til innhold

Liker du best overvektige eller tynne menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg likte best bamsemenn tidligere. Så måtte jeg kjæresten min og på den tiden var han vel nærmet "Grev Knokkelbein", så tynn var han! Og sannelig falt jeg ikke pladask for knokkelhaugen! :o) Så i bunn og grunn spiller det liten rolle.

Jeg liker absolutt ikke tynne menn, generelt. Men så finnes det noen unntak da. Og jeg liker ikke overvektige menn heller. Men så finnes det unntak der også:-) Jeg jobber sammen med en kar som veier 120 kg, er 188 høy og bruker 49 i sko. Ikke er han spesielt vakker heller. Men han er et skjønt og snilt menneske, og derfor liker jeg han veldig godt.

Hvis jeg må velge mellom tynne og overvektige menn, så heller jeg nok mot de store bamsene:-)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...