Gå til innhold

Har du blitt forelsket i sommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Kaptein Frikk
Skrevet

Er ikke sommeren tiden for forelskelser?

Videoannonse
Annonse
Gjest togli
Skrevet

Jeg har vært dødsforelska i snart et år og jobba aktivt for å riste av meg den forelskelsen ;)

Akkurat nå er jeg småforelska i tre stk, men må bare finne ut om det er en av dem jeg skal begynne å "dyrke" forelskelsen til eller ikke :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er forelsket i min relativt nye kaffekvern.

Gjest togli
Skrevet

Har den lekre former?

*vurderer å kjøpe en mandig kaffekvern*

Gjest Høstløv
Skrevet

Er forelskelsen gjengjeldt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er forelskelsen gjengjeldt?

Det er den.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har den lekre former?

*vurderer å kjøpe en mandig kaffekvern*

Den er ordentlig sexy, ja. :)

Skrevet

Jeg er nyforelska i kjæresten på 7. året. :o)

Og akkurat nå om dagen oppfører han seg som om han er nyforelska i meg igjen og. Herlig! :o)

Gjest segunda
Skrevet

Akkurat nå har jeg en spennende sommerflørt, men forelskelse....hjelpe meg, nei. Brent barn......

Det er herlig med oppmerksomhet igjen;-)

Gjest Tror nå jeg da:-)
Skrevet

Jeg har vært dødsforelska i snart et år og jobba aktivt for å riste av meg den forelskelsen ;)

Akkurat nå er jeg småforelska i tre stk, men må bare finne ut om det er en av dem jeg skal begynne å "dyrke" forelskelsen til eller ikke :P

Viss du er småforelska i tre stykker, så tror jeg ikke noen av dem er den rette:-)

Gjest togli
Skrevet

Viss du er småforelska i tre stykker, så tror jeg ikke noen av dem er den rette:-)

Godt mulig;)

Men man kan kjenne småforelskelse for en man kun har snakka med på nett, men vet ikke hva som skjer når man treffes ;)

Gjest Tror nå jeg da:-)
Skrevet

Godt mulig;)

Men man kan kjenne småforelskelse for en man kun har snakka med på nett, men vet ikke hva som skjer når man treffes ;)

Har så vanskalig for å forelska meg at for meg er sånt umulig.

Desverre kanskje.....

Gjest togli
Skrevet

Har så vanskalig for å forelska meg at for meg er sånt umulig.

Desverre kanskje.....

Når man treffer den rette så forelsker man seg med et pang! Så du får leve i spenning ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...