Gjest Kaptein Frikk Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Er ikke sommeren tiden for forelskelser? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Jeg har vært dødsforelska i snart et år og jobba aktivt for å riste av meg den forelskelsen Akkurat nå er jeg småforelska i tre stk, men må bare finne ut om det er en av dem jeg skal begynne å "dyrke" forelskelsen til eller ikke 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Jeg er forelsket i min relativt nye kaffekvern. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Jeg er forelsket i min relativt nye kaffekvern. Har den lekre former? *vurderer å kjøpe en mandig kaffekvern* 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Jeg er forelsket i min relativt nye kaffekvern. Er forelskelsen gjengjeldt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Er forelskelsen gjengjeldt? Det er den. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Har den lekre former? *vurderer å kjøpe en mandig kaffekvern* Den er ordentlig sexy, ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Jeg er nyforelska i kjæresten på 7. året. ) Og akkurat nå om dagen oppfører han seg som om han er nyforelska i meg igjen og. Herlig! ) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Akkurat nå har jeg en spennende sommerflørt, men forelskelse....hjelpe meg, nei. Brent barn...... Det er herlig med oppmerksomhet igjen;-) 0 Siter
Gjest Tror nå jeg da:-) Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har vært dødsforelska i snart et år og jobba aktivt for å riste av meg den forelskelsen Akkurat nå er jeg småforelska i tre stk, men må bare finne ut om det er en av dem jeg skal begynne å "dyrke" forelskelsen til eller ikke Viss du er småforelska i tre stykker, så tror jeg ikke noen av dem er den rette:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Viss du er småforelska i tre stykker, så tror jeg ikke noen av dem er den rette:-) Godt mulig;) Men man kan kjenne småforelskelse for en man kun har snakka med på nett, men vet ikke hva som skjer når man treffes 0 Siter
Gjest Tror nå jeg da:-) Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Godt mulig;) Men man kan kjenne småforelskelse for en man kun har snakka med på nett, men vet ikke hva som skjer når man treffes Har så vanskalig for å forelska meg at for meg er sånt umulig. Desverre kanskje..... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Har så vanskalig for å forelska meg at for meg er sånt umulig. Desverre kanskje..... Når man treffer den rette så forelsker man seg med et pang! Så du får leve i spenning 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.