Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, jeg er ikke blant de raskerste med nye duppeditter. Feks tok det tid før jeg forstod dette med trådløst nettverk husker jeg. Men lærte det jeg også.

Min 8 år gamle sønn begynner å få sansen for rock, så jeg tenkte jeg skulle snuse på dette spotify-greia jeg har hørt litt om. Jeg bryr meg lite om musikk annet enn bakgrunnslyd på jobben.

Så ble jeg bergtatt. I tre døgn har jeg dyttet vekk 8-åringen fra pcen mens jeg har søkt etter all verdens musikk fra hele min levetid. Til 49 spenn i mnd er ALL VERDENS musikk to taste trykk unna! Så ubegripelig fantastisk.

Og jeg har lett meg fram gjennom musikken før jeg ble født (1965). Fantastisk masse deilig musikk da. Very Lynn feks.

Si meg: HVA GJORDE VI FØR INTERNETT?! ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367285-spotify/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

''Si meg: HVA GJORDE VI FØR INTERNETT?! ;o)''

Vi brukte penger i platebutikken, og siden vi ikke kunne gjøre det så ofte vi ville, var hver handel gjennomtenkt og nesten religiøs. Husker jeg leste anmeldelser og sto i, og da jeg endelig fikk den ønska plata satte jeg meg ned med tekstene og fulgte med hele veien.

Nå er alt et tasteklikk unna, og mer eller mindre gratis.

Det har både positive og negative sider. Man hører på musikk man ikke normalt ville kjøpt, og finner sånn sett nye band. Men det blir også mindre spesielt, for det tar meg tross alt tre minutter fra nå og laste ned en plate av hvem jeg vil, og suger den trykker jeg bare på delete.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367285-spotify/#findComment-3199207
Del på andre sider

''Si meg: HVA GJORDE VI FØR INTERNETT?! ;o)''

Vi brukte penger i platebutikken, og siden vi ikke kunne gjøre det så ofte vi ville, var hver handel gjennomtenkt og nesten religiøs. Husker jeg leste anmeldelser og sto i, og da jeg endelig fikk den ønska plata satte jeg meg ned med tekstene og fulgte med hele veien.

Nå er alt et tasteklikk unna, og mer eller mindre gratis.

Det har både positive og negative sider. Man hører på musikk man ikke normalt ville kjøpt, og finner sånn sett nye band. Men det blir også mindre spesielt, for det tar meg tross alt tre minutter fra nå og laste ned en plate av hvem jeg vil, og suger den trykker jeg bare på delete.

''Det har både positive og negative sider. Man hører på musikk man ikke normalt ville kjøpt, og finner sånn sett nye band. Men det blir også mindre spesielt, for det tar meg tross alt tre minutter fra nå og laste ned en plate av hvem jeg vil, og suger den trykker jeg bare på delete.''

Vi gikk jo lenge og ventet på den etterlengtede plata, spurte i platebutikken gang på gang og jeg husker godt følelsen av å stå der med plata i hendene... Kunne ikke komme raskt nok hjem for å høre den. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367285-spotify/#findComment-3199209
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Det har både positive og negative sider. Man hører på musikk man ikke normalt ville kjøpt, og finner sånn sett nye band. Men det blir også mindre spesielt, for det tar meg tross alt tre minutter fra nå og laste ned en plate av hvem jeg vil, og suger den trykker jeg bare på delete.''

Vi gikk jo lenge og ventet på den etterlengtede plata, spurte i platebutikken gang på gang og jeg husker godt følelsen av å stå der med plata i hendene... Kunne ikke komme raskt nok hjem for å høre den. :o)

Og vi sto til og med i platebutikken og hørte på plata med store høretelefoner. :)

Jeg ser at noen gjør det ennå. Snodig. De kan umulig ha fulgt med i tiden. Nå er det bare å gå på Youtube for å høre plata ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367285-spotify/#findComment-3199210
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...