Gå til innhold

Noe å gjøre i Bodø?

Anbefalte innlegg

Gjest på reisefot=)

Jeg har tenkt å ta meg en tur til Bodø snart. Er overhode ikke kjent der, men bodde der noen år som barn og har alltid hatt lyst til å reise tilbake. Nå tror jeg faktisk at jeg gjør det, men lurer litt på hva man som turist kan finne på der, sånn utenom å se igjen steder fra barndommen. Ikke sikkert jeg bruker så lang tid på det...

Noen som kjenner Bodø godt her??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367286-noe-%C3%A5-gj%C3%B8re-i-bod%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest på reisefot=)

Definitivt flymuseet. Utsikten fra Rønvikfjellet. Og Mjelle, verdens vakreste lille plass.

Nå ser jeg på yr at det er meldt regn, dag ut og dag inn... Så da blir kanskje ikke det så vellykket? Det med naturopplevelser ihvertfall...?

Kommer litt an på hva du er interessert i, og om du har barn. Saltstraumen er en av verdens beste fiskeplasser og naturen der er også flott. Kjøpesenteret City Nord har utvidet kraftig, om dere liker shopping. Det er ikke sikkert at du vil kjenne deg igjen i den delen av byen i det hele tatt.

Det er to store musikkfestivaler her i august, en mer klassisk og en pop og rock.

Det er en del byggearbeid og stengte veier akkurat nå. Kommer dere med bil eller fly?

Gjest på reisefot=)

Kommer litt an på hva du er interessert i, og om du har barn. Saltstraumen er en av verdens beste fiskeplasser og naturen der er også flott. Kjøpesenteret City Nord har utvidet kraftig, om dere liker shopping. Det er ikke sikkert at du vil kjenne deg igjen i den delen av byen i det hele tatt.

Det er to store musikkfestivaler her i august, en mer klassisk og en pop og rock.

Det er en del byggearbeid og stengte veier akkurat nå. Kommer dere med bil eller fly?

Med fly. =)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...