Gå til innhold

Små hår i ansiktet

Gjest La de være eller vokse dem eller.....??

Anbefalte innlegg

Gjest La de være eller vokse dem eller.....??
Skrevet

Bortsett fra å nappe øyebryn, hva gjør dere med små,lyse hår i ansiktet?

På leppen og de over brynene feks.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Pleier å bruke barberhøvel til den slags.

Noe av det vondeste jeg gjør er for øvrig å nappe nesehår. Det er en særdeles smertefull øvelse.

Skrevet

De lyse lar jeg være, men av og til får jeg enkle hår på haka som er mørke og stive og de napper jeg bort.

Skrevet

Vokser hårene på overleppen, men problemet er at det lett viser at jeg har vokset fordi jeg har så mye lyse dun i ansiktet ellers. kan jo ikke akkurat gå i gang med å vokse hele ansiktet heller! Har også problemer med at det lett dukker opp kviser der hvor jeg har vokset. Vurderte laser, men den tar bare mørke hår. Så har et lite problem her egentlig..

Gjest Kjerringa i motvind
Skrevet

Det finnes vel diverse peelingprodukter. Minner litt om sandpapir men som skal ta med seg litt. Jeg er ganske dunete på kinnene. Tror det er fordi jeg er så koslig :) Jeg brukre pinsett på de lange og eller de mørke. Har vurdert å prøve silkepilen. Men mulig det da blir mange porer i steden for. Plager meg uansett ikke mye. Da jeg har langt hår og det vises.

Skrevet

De over brynene napper jeg som regel. Men jeg har så lyse hår at hår i ansiket ikke synes på meg...

Skrevet

Pleier å bruke barberhøvel til den slags.

Noe av det vondeste jeg gjør er for øvrig å nappe nesehår. Det er en særdeles smertefull øvelse.

Men det er en fin måte å få til å nyse på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...