Gjest La de være eller vokse dem eller.....?? Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Bortsett fra å nappe øyebryn, hva gjør dere med små,lyse hår i ansiktet? På leppen og de over brynene feks. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Pleier å bruke barberhøvel til den slags. Noe av det vondeste jeg gjør er for øvrig å nappe nesehår. Det er en særdeles smertefull øvelse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 De lyse lar jeg være, men av og til får jeg enkle hår på haka som er mørke og stive og de napper jeg bort. 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Pleier å bruke barberhøvel til den slags. Noe av det vondeste jeg gjør er for øvrig å nappe nesehår. Det er en særdeles smertefull øvelse. http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/barbermaskin-harfjerning/OBH5509/obh-nordica-nesehartrimmer Kjøp deg en slik en 0 Siter
Druzilla Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Den her prøvde jeg for første gang på overleppa for ca to uker siden http://www.veet.no/veet-ready-to-use-wax-strips-for-face.php Den funka veldig bra syns jeg,enkelt og greit 0 Siter
Franzeska Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Vokser hårene på overleppen, men problemet er at det lett viser at jeg har vokset fordi jeg har så mye lyse dun i ansiktet ellers. kan jo ikke akkurat gå i gang med å vokse hele ansiktet heller! Har også problemer med at det lett dukker opp kviser der hvor jeg har vokset. Vurderte laser, men den tar bare mørke hår. Så har et lite problem her egentlig.. 0 Siter
Gjest Kjerringa i motvind Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Det finnes vel diverse peelingprodukter. Minner litt om sandpapir men som skal ta med seg litt. Jeg er ganske dunete på kinnene. Tror det er fordi jeg er så koslig Jeg brukre pinsett på de lange og eller de mørke. Har vurdert å prøve silkepilen. Men mulig det da blir mange porer i steden for. Plager meg uansett ikke mye. Da jeg har langt hår og det vises. 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 De over brynene napper jeg som regel. Men jeg har så lyse hår at hår i ansiket ikke synes på meg... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Pleier å bruke barberhøvel til den slags. Noe av det vondeste jeg gjør er for øvrig å nappe nesehår. Det er en særdeles smertefull øvelse. Men det er en fin måte å få til å nyse på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.