Gå til innhold

Gratis iphone-apps som er smarte å ha

Anbefalte innlegg

Gjest ikke teknisk anlagt
Skrevet

Har du noen å tipse meg om?

Går det an å sortere apps'ene på skjermen av telefonen? F.eks spill på "side 3", og litt mere nyttige ting på side 2?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det går fint. Du kan enten flytte i Itunes, eller du kan gjøre det på telefonen. Hold en app nede - og vips - du kan flytte den hvor du vil, lagre i mapper, osv. For presis flytting er Itunes enklest. De kan ha en tendens til å sprette litt hit og dit når du flytter dem på telefonen.

Gratis apps. Tja. Det er hauger. Kommer an på hva du trenger.

Jeg liker sånne som Evernote, ymse matapps-er, Runkeeper for jogging (genial!), Norsk Tipping, Flickrstacker for Flickr, NSB (eneste som fungerer hos NSB - men her er de faktisk gode, jeg vet alltid når toget mitt er forinket nå), ymse sportsapper (tv2 har en meget fin Tour DeFrance-app ute nå).

Det meste er gratis.

Skrevet

Om du holder fingeren noen sekunder på en app, så begynner de å "riste". Da kan du flytte dem ved å holde fingeren på dem og dra dem dit du vil.

Du kan sortere ved å legge to app'er oppå hverandre. Da blir det en "mappe" du kan kalle hva du vil.

Jeg er veldig glad i "shopshop" som er en handleliste. Jeg har alltid mobilen med meg, og ergo har jeg alltid handlelista mi med :)

Facebook er jo en nødvendighet ;)

Yr.no

Diverse nyheter.

Hipstamatic er morsom for å ta bilder.

HowStuffWorks er også morsom.

Chictionary er et spill jeg har forbrukt noe tid på.

Narvesen gir deg endel tilbud som er kjekke om du trenger det de tilbyr :)

Matprat, Matglede osv.

Førstehjelp - les og lær og vær forberedt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...