Gjest ikke teknisk anlagt Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Har du noen å tipse meg om? Går det an å sortere apps'ene på skjermen av telefonen? F.eks spill på "side 3", og litt mere nyttige ting på side 2? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Ja, det går fint. Du kan enten flytte i Itunes, eller du kan gjøre det på telefonen. Hold en app nede - og vips - du kan flytte den hvor du vil, lagre i mapper, osv. For presis flytting er Itunes enklest. De kan ha en tendens til å sprette litt hit og dit når du flytter dem på telefonen. Gratis apps. Tja. Det er hauger. Kommer an på hva du trenger. Jeg liker sånne som Evernote, ymse matapps-er, Runkeeper for jogging (genial!), Norsk Tipping, Flickrstacker for Flickr, NSB (eneste som fungerer hos NSB - men her er de faktisk gode, jeg vet alltid når toget mitt er forinket nå), ymse sportsapper (tv2 har en meget fin Tour DeFrance-app ute nå). Det meste er gratis. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Om du holder fingeren noen sekunder på en app, så begynner de å "riste". Da kan du flytte dem ved å holde fingeren på dem og dra dem dit du vil. Du kan sortere ved å legge to app'er oppå hverandre. Da blir det en "mappe" du kan kalle hva du vil. Jeg er veldig glad i "shopshop" som er en handleliste. Jeg har alltid mobilen med meg, og ergo har jeg alltid handlelista mi med Facebook er jo en nødvendighet Yr.no Diverse nyheter. Hipstamatic er morsom for å ta bilder. HowStuffWorks er også morsom. Chictionary er et spill jeg har forbrukt noe tid på. Narvesen gir deg endel tilbud som er kjekke om du trenger det de tilbyr Matprat, Matglede osv. Førstehjelp - les og lær og vær forberedt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.