siameser Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Kan det hende at de solgte et annet merke der? Jeg har lite peiling på klær og har heller ikke hørt om 501, men vet at Levis er et merke. De har egne butikker her i byen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Skrevet 18. juli 2011 Kan det hende at de solgte et annet merke der? Jeg har lite peiling på klær og har heller ikke hørt om 501, men vet at Levis er et merke. De har egne butikker her i byen. De selger ikke Levis der nei, i grunnen er det ikke mange butikkene som selger Levis lenger ser det ut til. 0 Siter
siameser Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 De selger ikke Levis der nei, i grunnen er det ikke mange butikkene som selger Levis lenger ser det ut til. Det kan være at de ikke har lov, siden de har egne butikker? Tror jeg har sett dem på Coop Obs her, faktisk... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Skrevet 18. juli 2011 Det kan være at de ikke har lov, siden de har egne butikker? Tror jeg har sett dem på Coop Obs her, faktisk... ''Det kan være at de ikke har lov, siden de har egne butikker?'' Akkurat den butikken vi var på fører ikke Levis nei, men vi fant Levis i en annen "vanlig" klesbutikk i Sandefjord i sommer. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.