Gå til innhold

Kate Morton "En svunnen tid"

Anbefalte innlegg

Skrevet

*sukk* Der var 624 sider unnagjort på 3 dager... Den dama skriver så nydelig synes jeg! Synd hun har skrevet bare 3 bøker (som er oversatt til norsk i alle fall) for jeg vil ha MEEER! :o)

*Hengir seg til en bunke bøker om urter istedet...*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, takk for tips! Den skriver jeg opp på leselista for i sommer. Ser at bokklubben har den til kr. 94,- på engelsk så da blir det nok den.

Jeg har nettopp gjort meg ferdig med Rom av Emma Donoghue. En fantastisk bok, som jeg ikke kunne legge fra meg før den var ferdig.

candyqueen_83
Skrevet

Er den bedre enn Tilbake til Riverton? For den syns jeg var kjedelig :o(

Skrevet

Er den bedre enn Tilbake til Riverton? For den syns jeg var kjedelig :o(

Jeg likte vel egentlig "Den glemte hagen" best, men jeg synes "En svunnen tid" er bedre enn "Tilbake til Riverton" ja, selv om jeg likte den også. :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg likte vel egentlig "Den glemte hagen" best, men jeg synes "En svunnen tid" er bedre enn "Tilbake til Riverton" ja, selv om jeg likte den også. :o)

Jeg satt meg på liste på "Den glemte hagen" nå. Syns den hørtes bedre ut enn den første boka :o)

Skrevet

Jeg satt meg på liste på "Den glemte hagen" nå. Syns den hørtes bedre ut enn den første boka :o)

Den glemte hagen er kjempefin :)

Skrevet

Gleder meg til å lese denne :)

''Gleder meg til å lese denne :)''

Jeg ble helt utladet etter denne lesemaratonen. :o) Så nå det jeg ikke helt hva jeg skal lese. Har Katherine Webb "Arven" liggende, men er redd for en durabelig nedtur. Venter et par dager så jeg får "En svunnen tid" litt ut av systemet først. :o)

Skrevet

Den glemte hagen er kjempefin :)

''Den glemte hagen er kjempefin :)''

Jeg likte den så godt at jeg endte med å kjøpe den da den kom på tilbud! Og for å si det sånn - jeg kjøper ikke skjønnlitteratur egentlig... Dersom jeg kommer over "Tilbake til Riverton" og "En svunnen tid" på tilbud kommer jeg å kjøpe dem også for jeg er fullstendig betatt.

Gjest Melis36
Skrevet

Å så mange sider på 3 dager,da må den være fin den boka :)

Skrevet

''Å så mange sider på 3 dager,da må den være fin den boka :)''

Jeg ble helt oppslukt i alle fall. :o) Har "tilbrakt" de tre siste dagene på et gammelt britisk slott jeg. :o)

Skrevet

Det er da ikke mange sider på 3 dager;-))

Skrevet

''Å så mange sider på 3 dager,da må den være fin den boka :)''

Jeg ble helt oppslukt i alle fall. :o) Har "tilbrakt" de tre siste dagene på et gammelt britisk slott jeg. :o)

''Har "tilbrakt" de tre siste dagene på et gammelt britisk slott jeg. :o)''

Ja ikke sant? Man rett og slett befinner seg på dette slottet mens man leser boken... Og samme følelsen hadde jeg når jeg leste de to andre bøkene hennes også, jeg rett og slett VAR der. Det er en fantastisk opplevelse:-)

Har du lest noe av Kate Mosse? Hadde samme følelsen når jeg leste hennes bøker.

Skrevet

Det er da ikke mange sider på 3 dager;-))

På fredag var jeg på jobb og i går tilbrakte jeg mange timer ute i hagen og ble ferdig med boka på formiddagen i dag - så det var egentlig ikke så mange "lesende" timer på tre dager. :o)

Skrevet

''Har "tilbrakt" de tre siste dagene på et gammelt britisk slott jeg. :o)''

Ja ikke sant? Man rett og slett befinner seg på dette slottet mens man leser boken... Og samme følelsen hadde jeg når jeg leste de to andre bøkene hennes også, jeg rett og slett VAR der. Det er en fantastisk opplevelse:-)

Har du lest noe av Kate Mosse? Hadde samme følelsen når jeg leste hennes bøker.

''Har du lest noe av Kate Mosse? Hadde samme følelsen når jeg leste hennes bøker''

Jeg begynte på Labyrinten en gang, men fenget meg ikke på samme måte som Mortons bøker, synes ikke hun hoppet så elegant fra fortid til nåtif og tilbake igjen og synes heller ikke hun skrev så godt.

Skrevet

''Har du lest noe av Kate Mosse? Hadde samme følelsen når jeg leste hennes bøker''

Jeg begynte på Labyrinten en gang, men fenget meg ikke på samme måte som Mortons bøker, synes ikke hun hoppet så elegant fra fortid til nåtif og tilbake igjen og synes heller ikke hun skrev så godt.

Hmm, ja som Prust sier - det ser ut som om vi har noe forskjellig smak i bøker;-)

Skrevet

''Gleder meg til å lese denne :)''

Jeg ble helt utladet etter denne lesemaratonen. :o) Så nå det jeg ikke helt hva jeg skal lese. Har Katherine Webb "Arven" liggende, men er redd for en durabelig nedtur. Venter et par dager så jeg får "En svunnen tid" litt ut av systemet først. :o)

Noen ganger kan det være greit, ja :)

Gjest prust
Skrevet

Labyrinten leste jeg for mange år siden - likte den kjempegodt!

Men jeg husker ingenting av den nå altså...

Skrevet

Den glemte hagen har jeg også lest. Spennende bok :)

Nå har jeg handlet inn noen skikkelig lettleste chick-lit bøker til ferien :)

Liker veldig godt 3 for 2 på engelsk pocket - salg :D

Gjest prust
Skrevet

Den glemte hagen har jeg også lest. Spennende bok :)

Nå har jeg handlet inn noen skikkelig lettleste chick-lit bøker til ferien :)

Liker veldig godt 3 for 2 på engelsk pocket - salg :D

Skulle til å spørre hva chick-lit var for noe, men så kom jeg på at det har jeg spurt om før på DOL, og nå husket jeg hva det var ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...