Gå til innhold

Kan ikke webmaster fjerne Sør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som Sør ødelegger nesten hver eneste diskusjon. Det er snakk om hakk-i-plata, ikke gode argumentasjoner.

Noen påstod et sted at Sør har webmaster-tilgang?? Kan dette stemme?? I så fall er det veldig destruktivt.

Jeg skulle ønske webmaster kunne fjerne sør eller i alle fall prøve å snakke ham til rette så han ikke ødelegger hver eneste diskusjon.

Ønsker meg en Sør-fri pause!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• Bookworm

10

• megler Smekk

6

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har selvsagt ikke webmastertilgang.

Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er.

At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over. Neste gang kan det bli deg som rammes av dem.

Skrevet

Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er.

At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over. Neste gang kan det bli deg som rammes av dem.

Du boikotter enhver reell diskusjon rundt disse temaene, og det er fryktelig slitsomt. Det er mange av oss som har et ganske nyansert syn i disse sakene, men du kjører det ut i det ekstreme gang på gang.

Men nå vil jeg ikke svare deg mer. Jeg syns jo i utgangspunktet at folk bør la vær å svare deg i det hele tatt. Det er beste metode mot troll.

Gjest Moderator
Skrevet

''Noen påstod et sted at Sør har webmaster-tilgang?? Kan dette stemme?? I så fall er det veldig destruktivt.''

Sør har ikke webmastertilgang.

''Jeg skulle ønske webmaster kunne fjerne sør eller i alle fall prøve å snakke ham til rette så han ikke ødelegger hver eneste diskusjon.''

Vi har gjentatte ganger forsøkt "å snakket ham til rette", men med dårlig resultat. Redaksjonen synes det er synd at han ikke ser at han bidrar såpass mye negativt siden han så avgjort også kan bidra positivt.

Skrevet

Du boikotter enhver reell diskusjon rundt disse temaene, og det er fryktelig slitsomt. Det er mange av oss som har et ganske nyansert syn i disse sakene, men du kjører det ut i det ekstreme gang på gang.

Men nå vil jeg ikke svare deg mer. Jeg syns jo i utgangspunktet at folk bør la vær å svare deg i det hele tatt. Det er beste metode mot troll.

Nuvel, det er du som agerer som troll her, med dine personangrep og din personfokusering. Ufint.

Mitt syn på saken er at man skal følge Menneskerettighetene og Grunnloven. At du klarer å få det til å bli et "ekstremt" synspunkt sier nok mer om deg enn om meg, eller hhv MR eller den norske Grunnloven.

Takk og pris!

Gjest Moderator
Skrevet

''Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er.

''

Din debattteknikk bidrar etter vår oppfatning så avgjort til hvilket omfang slike innlegg får. Vi vil oppfordre deg til å tillate andre å fremme sine synspunkter slik at det muligens kan bli konstruktive debatter.

Skrevet

''Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er.

''

Din debattteknikk bidrar etter vår oppfatning så avgjort til hvilket omfang slike innlegg får. Vi vil oppfordre deg til å tillate andre å fremme sine synspunkter slik at det muligens kan bli konstruktive debatter.

Her ser du den type "konstruktive debatter" som utspinner seg når jeg ikke deltar.

For eksempel N&Ns nederste innlegg i denne tråden, som har stått siden desember i fjor.

Bemerk: jeg deltar ikke engang i tråden:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4485997

Men som vanlig er det tydeligvis OK å anklage andre for å være ruset og psykotisk på DOL?

Du reagerer i hvert fall ikke....

Skrevet

''

Les gjerne hva som blir skrevet TIL meg (av folk jeg ikke har skrevet til) i disse to trådene:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4611227

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4611765

Jeg tror ikke at jeg har giddet å svare N&N i noen av disse trådene (jeg gjør det sjeldent), men likevel lar du ham fortsette på dette viset.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er andre jeg heller hadde villet slippe å se her! Et par av dem som terger opp Sør (med det som mål, virker det som) er utelukkende negative, utrolig ekle og hatske i språkbruken. Og kommer sjelden med noe annet enn negative innlegg, aldri positive svar til folk som spør om noe, nesten ikke noen svar som er nøytrale en gang.

Gjest Liker holdningene
Skrevet

Det er andre jeg heller hadde villet slippe å se her! Et par av dem som terger opp Sør (med det som mål, virker det som) er utelukkende negative, utrolig ekle og hatske i språkbruken. Og kommer sjelden med noe annet enn negative innlegg, aldri positive svar til folk som spør om noe, nesten ikke noen svar som er nøytrale en gang.

ENIG!

Har sansen for sør jeg :)

Gjest Moderator
Skrevet

''Og kommer sjelden med noe annet enn negative innlegg, aldri positive svar til folk som spør om noe, nesten ikke noen svar som er nøytrale en gang.''

Jeg kan knapt huske å ha sett brukere på dol som ikke også bidrar positivt. Noen av kverulantene bruker ett eget kverulantnick og annet nick i andre tråder.

Skrevet

ENIG!

Har sansen for sør jeg :)

Han kan være hakket for kverulerende til tider, men han er en god "vaktbikkje", har sympatiske holdninger,ofte gode svar på praktiske spørsmål - og i tillegg svarer han folk som er deprimerte/lei seg og gir støtte. Synes jeg ser et par av de andre kverulantene gjøre noe lignende...

Skrevet

''Og kommer sjelden med noe annet enn negative innlegg, aldri positive svar til folk som spør om noe, nesten ikke noen svar som er nøytrale en gang.''

Jeg kan knapt huske å ha sett brukere på dol som ikke også bidrar positivt. Noen av kverulantene bruker ett eget kverulantnick og annet nick i andre tråder.

''Noen av kverulantene bruker ett eget kverulantnick og annet nick i andre tråder.''

Dr Jekyll and Mr Hyde, altså. Jaja, det er det jo ikke mulig for oss andre å vite noe om. Har mer sans for dem som holder seg til ett nick med mindre det er sterkt personlig eller litt avslørende.

megler Smekk
Skrevet

''Noen av kverulantene bruker ett eget kverulantnick og annet nick i andre tråder.''

Dr Jekyll and Mr Hyde, altså. Jaja, det er det jo ikke mulig for oss andre å vite noe om. Har mer sans for dem som holder seg til ett nick med mindre det er sterkt personlig eller litt avslørende.

Slik som "kim78", "entrecote", "kotelett"?

Gjest sangsol
Skrevet

De fleste på DOL er forsøker faktisk følge menneskerettigheter og norsk lov.

Gjest togli
Skrevet

Han kan være hakket for kverulerende til tider, men han er en god "vaktbikkje", har sympatiske holdninger,ofte gode svar på praktiske spørsmål - og i tillegg svarer han folk som er deprimerte/lei seg og gir støtte. Synes jeg ser et par av de andre kverulantene gjøre noe lignende...

Jeg er enig!

Det er viktig å ha noen som kan være et motvekt til de destruktive kreftene her inne også - og man MÅ ikke alltid være enig.

Gjest togli
Skrevet

Troll?

Tror du har misoppfatta betydningen av "troll" om du kaller sør dette ;)

Skrevet

De fleste på DOL er forsøker faktisk følge menneskerettigheter og norsk lov.

Ja, men noen få sprer hat og fordommer utrettelig.

Med vennlig hilsen

Gjest speer
Skrevet

''At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over.''

Rolig nu, så ikke det oppblåste selvbildet sprekker.

Gjest speer
Skrevet

Ja, men noen få sprer hat og fordommer utrettelig.

Med vennlig hilsen

Du har bare å godta at andre har ulike oppfatninger om fex innvandringspolitikken. At du likestiller dette med "hat" sier mest om deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...