ekte nick Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Folk som Sør ødelegger nesten hver eneste diskusjon. Det er snakk om hakk-i-plata, ikke gode argumentasjoner. Noen påstod et sted at Sør har webmaster-tilgang?? Kan dette stemme?? I så fall er det veldig destruktivt. Jeg skulle ønske webmaster kunne fjerne sør eller i alle fall prøve å snakke ham til rette så han ikke ødelegger hver eneste diskusjon. Ønsker meg en Sør-fri pause! 0 Siter
Sør Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har selvsagt ikke webmastertilgang. Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er. At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over. Neste gang kan det bli deg som rammes av dem. 0 Siter
ekte nick Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Skrevet 17. juli 2011 Jeg har selvsagt ikke webmastertilgang. Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er. At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over. Neste gang kan det bli deg som rammes av dem. Du boikotter enhver reell diskusjon rundt disse temaene, og det er fryktelig slitsomt. Det er mange av oss som har et ganske nyansert syn i disse sakene, men du kjører det ut i det ekstreme gang på gang. Men nå vil jeg ikke svare deg mer. Jeg syns jo i utgangspunktet at folk bør la vær å svare deg i det hele tatt. Det er beste metode mot troll. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 ''Noen påstod et sted at Sør har webmaster-tilgang?? Kan dette stemme?? I så fall er det veldig destruktivt.'' Sør har ikke webmastertilgang. ''Jeg skulle ønske webmaster kunne fjerne sør eller i alle fall prøve å snakke ham til rette så han ikke ødelegger hver eneste diskusjon.'' Vi har gjentatte ganger forsøkt "å snakket ham til rette", men med dårlig resultat. Redaksjonen synes det er synd at han ikke ser at han bidrar såpass mye negativt siden han så avgjort også kan bidra positivt. 0 Siter
Sør Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Du boikotter enhver reell diskusjon rundt disse temaene, og det er fryktelig slitsomt. Det er mange av oss som har et ganske nyansert syn i disse sakene, men du kjører det ut i det ekstreme gang på gang. Men nå vil jeg ikke svare deg mer. Jeg syns jo i utgangspunktet at folk bør la vær å svare deg i det hele tatt. Det er beste metode mot troll. Nuvel, det er du som agerer som troll her, med dine personangrep og din personfokusering. Ufint. Mitt syn på saken er at man skal følge Menneskerettighetene og Grunnloven. At du klarer å få det til å bli et "ekstremt" synspunkt sier nok mer om deg enn om meg, eller hhv MR eller den norske Grunnloven. Takk og pris! 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har selvsagt ikke webmastertilgang. Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er. At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over. Neste gang kan det bli deg som rammes av dem. ''Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er. '' Din debattteknikk bidrar etter vår oppfatning så avgjort til hvilket omfang slike innlegg får. Vi vil oppfordre deg til å tillate andre å fremme sine synspunkter slik at det muligens kan bli konstruktive debatter. 0 Siter
Sør Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 ''Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er. '' Din debattteknikk bidrar etter vår oppfatning så avgjort til hvilket omfang slike innlegg får. Vi vil oppfordre deg til å tillate andre å fremme sine synspunkter slik at det muligens kan bli konstruktive debatter. Her ser du den type "konstruktive debatter" som utspinner seg når jeg ikke deltar. For eksempel N&Ns nederste innlegg i denne tråden, som har stått siden desember i fjor. Bemerk: jeg deltar ikke engang i tråden: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4485997 Men som vanlig er det tydeligvis OK å anklage andre for å være ruset og psykotisk på DOL? Du reagerer i hvert fall ikke.... 0 Siter
Sør Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 ''Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er. '' Din debattteknikk bidrar etter vår oppfatning så avgjort til hvilket omfang slike innlegg får. Vi vil oppfordre deg til å tillate andre å fremme sine synspunkter slik at det muligens kan bli konstruktive debatter. Les gjerne hva som blir skrevet TIL meg (av folk jeg ikke har skrevet til) i disse to trådene: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4611227 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4611765 Jeg tror ikke at jeg har giddet å svare N&N i noen av disse trådene (jeg gjør det sjeldent), men likevel lar du ham fortsette på dette viset. Med vennlig hilsen 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Det er andre jeg heller hadde villet slippe å se her! Et par av dem som terger opp Sør (med det som mål, virker det som) er utelukkende negative, utrolig ekle og hatske i språkbruken. Og kommer sjelden med noe annet enn negative innlegg, aldri positive svar til folk som spør om noe, nesten ikke noen svar som er nøytrale en gang. 0 Siter
Gjest Liker holdningene Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Det er andre jeg heller hadde villet slippe å se her! Et par av dem som terger opp Sør (med det som mål, virker det som) er utelukkende negative, utrolig ekle og hatske i språkbruken. Og kommer sjelden med noe annet enn negative innlegg, aldri positive svar til folk som spør om noe, nesten ikke noen svar som er nøytrale en gang. ENIG! Har sansen for sør jeg 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Det er andre jeg heller hadde villet slippe å se her! Et par av dem som terger opp Sør (med det som mål, virker det som) er utelukkende negative, utrolig ekle og hatske i språkbruken. Og kommer sjelden med noe annet enn negative innlegg, aldri positive svar til folk som spør om noe, nesten ikke noen svar som er nøytrale en gang. ''Og kommer sjelden med noe annet enn negative innlegg, aldri positive svar til folk som spør om noe, nesten ikke noen svar som er nøytrale en gang.'' Jeg kan knapt huske å ha sett brukere på dol som ikke også bidrar positivt. Noen av kverulantene bruker ett eget kverulantnick og annet nick i andre tråder. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 ENIG! Har sansen for sør jeg Han kan være hakket for kverulerende til tider, men han er en god "vaktbikkje", har sympatiske holdninger,ofte gode svar på praktiske spørsmål - og i tillegg svarer han folk som er deprimerte/lei seg og gir støtte. Synes jeg ser et par av de andre kverulantene gjøre noe lignende... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 ''Og kommer sjelden med noe annet enn negative innlegg, aldri positive svar til folk som spør om noe, nesten ikke noen svar som er nøytrale en gang.'' Jeg kan knapt huske å ha sett brukere på dol som ikke også bidrar positivt. Noen av kverulantene bruker ett eget kverulantnick og annet nick i andre tråder. ''Noen av kverulantene bruker ett eget kverulantnick og annet nick i andre tråder.'' Dr Jekyll and Mr Hyde, altså. Jaja, det er det jo ikke mulig for oss andre å vite noe om. Har mer sans for dem som holder seg til ett nick med mindre det er sterkt personlig eller litt avslørende. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 ''Noen av kverulantene bruker ett eget kverulantnick og annet nick i andre tråder.'' Dr Jekyll and Mr Hyde, altså. Jaja, det er det jo ikke mulig for oss andre å vite noe om. Har mer sans for dem som holder seg til ett nick med mindre det er sterkt personlig eller litt avslørende. Slik som "kim78", "entrecote", "kotelett"? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har selvsagt ikke webmastertilgang. Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er. At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over. Neste gang kan det bli deg som rammes av dem. De fleste på DOL er forsøker faktisk følge menneskerettigheter og norsk lov. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Han kan være hakket for kverulerende til tider, men han er en god "vaktbikkje", har sympatiske holdninger,ofte gode svar på praktiske spørsmål - og i tillegg svarer han folk som er deprimerte/lei seg og gir støtte. Synes jeg ser et par av de andre kverulantene gjøre noe lignende... Jeg er enig! Det er viktig å ha noen som kan være et motvekt til de destruktive kreftene her inne også - og man MÅ ikke alltid være enig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Du boikotter enhver reell diskusjon rundt disse temaene, og det er fryktelig slitsomt. Det er mange av oss som har et ganske nyansert syn i disse sakene, men du kjører det ut i det ekstreme gang på gang. Men nå vil jeg ikke svare deg mer. Jeg syns jo i utgangspunktet at folk bør la vær å svare deg i det hele tatt. Det er beste metode mot troll. Troll? Tror du har misoppfatta betydningen av "troll" om du kaller sør dette 0 Siter
Sør Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 De fleste på DOL er forsøker faktisk følge menneskerettigheter og norsk lov. Ja, men noen få sprer hat og fordommer utrettelig. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest speer Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har selvsagt ikke webmastertilgang. Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er. At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over. Neste gang kan det bli deg som rammes av dem. ''At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over.'' Rolig nu, så ikke det oppblåste selvbildet sprekker. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Ja, men noen få sprer hat og fordommer utrettelig. Med vennlig hilsen Du har bare å godta at andre har ulike oppfatninger om fex innvandringspolitikken. At du likestiller dette med "hat" sier mest om deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.