Gå til innhold

Kan ikke webmaster fjerne Sør?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Du har bare å godta at andre har ulike oppfatninger om fex innvandringspolitikken. At du likestiller dette med "hat" sier mest om deg.

Problemet er sikkert helst at du (og dine meningsfeller) glemmer å være nyanserte i debatten. Dere kjefter så fråden står (ser det for meg iallefall ;)) og er sinna på alt som heter "innvandrere"/"asylsøkere" (iallefall er det lett å oppfatte det sånn). Det blir straks en mer konstruktiv debatt om man kan snakke om hvordan man kan løse problemene samtidig som man ivaretar menneskerettighetene.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• Bookworm

10

• megler Smekk

6

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kan fortsatt ikke skjønne at ingen kan få inn i hjernen sin at dette ikke bare er snakk om Sør! It takes two to tango - Sør svarer på det som blir skrevet til ham (ja, han er påståelig og argumenterer for sitt syn, og gir seg ikke først) - men likevel... Er det virkelig ikke mulig å skjønne at så lenge noen svarer ham, så fortsetter det...

Jeg blir også en smule provosert over at også Webmaster utelukkende skylder på Sør - men det tyder jo på at Webbis også er en annen "anonym" bruker, og ikke deler Sørs synspunkter...

Skrevet

Du har bare å godta at andre har ulike oppfatninger om fex innvandringspolitikken. At du likestiller dette med "hat" sier mest om deg.

...er det bare Sør som skal godta at andre har andre meninger - hva med de han diskuterer/krangler med - skal ikke de akseptere akkurat det samme??

Skrevet

Du boikotter enhver reell diskusjon rundt disse temaene, og det er fryktelig slitsomt. Det er mange av oss som har et ganske nyansert syn i disse sakene, men du kjører det ut i det ekstreme gang på gang.

Men nå vil jeg ikke svare deg mer. Jeg syns jo i utgangspunktet at folk bør la vær å svare deg i det hele tatt. Det er beste metode mot troll.

''Men nå vil jeg ikke svare deg mer. ''

DER har du selv funnet løsningen gitt, var vel ikke vanskelig det?

Gjest grublendeikveld
Skrevet

Ja, men noen få sprer hat og fordommer utrettelig.

Med vennlig hilsen

som du gjør mot frp og siv jensen...jeg bare nevner det...

Skrevet

Jeg kan fortsatt ikke skjønne at ingen kan få inn i hjernen sin at dette ikke bare er snakk om Sør! It takes two to tango - Sør svarer på det som blir skrevet til ham (ja, han er påståelig og argumenterer for sitt syn, og gir seg ikke først) - men likevel... Er det virkelig ikke mulig å skjønne at så lenge noen svarer ham, så fortsetter det...

Jeg blir også en smule provosert over at også Webmaster utelukkende skylder på Sør - men det tyder jo på at Webbis også er en annen "anonym" bruker, og ikke deler Sørs synspunkter...

Ja, det sier jo en god del om Webmaster når han/hun lar anklager om psykose i innlegg etter innlegg stå.

Med vennlig hilsen

PS: Jeg har knapt skrevet noe til N&N på en måned, så det er ingen "slemme" innlegg fra meg å skylde på.

Skrevet

som du gjør mot frp og siv jensen...jeg bare nevner det...

Nei, jeg skriver mot politikken til et politisk parti.

Det er noe helt annet enn hat mot homofile, jøder, muslimer, "sigøynere", osv osv.

Ingen har kritisert noen for å skrive mot Ap, SV eller lignende.

Gjest grublendeikveld
Skrevet

Nei, jeg skriver mot politikken til et politisk parti.

Det er noe helt annet enn hat mot homofile, jøder, muslimer, "sigøynere", osv osv.

Ingen har kritisert noen for å skrive mot Ap, SV eller lignende.

Nei, pga det er ingen som skriver et innlegg i uken minst om noe negativt som har med et eller annet parti å gjøre, som du klarer å finne om frp. er det ikke det ene, så er det det andre.

det er nok flere som har lagt merke til det, jeg har skrevet flere ganger til deg at det du driver er mobbing av siv jensen, frp, og frps velgere. så når du skriver at folk har fordommer osv, da er jeg nødt for å nevne dette, for den som sitter i glasshus, bør ikke kaste stein.

Skrevet

Nei, pga det er ingen som skriver et innlegg i uken minst om noe negativt som har med et eller annet parti å gjøre, som du klarer å finne om frp. er det ikke det ene, så er det det andre.

det er nok flere som har lagt merke til det, jeg har skrevet flere ganger til deg at det du driver er mobbing av siv jensen, frp, og frps velgere. så når du skriver at folk har fordommer osv, da er jeg nødt for å nevne dette, for den som sitter i glasshus, bør ikke kaste stein.

Hva andre skriver har ikke noe med saken å gjøre.

Det er 100% lov (og ingen diskriminering) å uttrykke hva man mener om politikken osv. til politiske partier. Jeg velger å kritisere Frp.

Videre, det er også meget passende å påpeke ovenfor folk fra det ekstreme høyre, at deres eget parti er overrepresentert akkurat på de samme områdene som de kritiserer diverse folkegrupper for - det være seg kriminalitet, mangel på utdanning, trygd, osv.

Dette er en del av vanlig diskusjon.

Blindt hat mot "sigøynere", samer, homofile, muslimer, jøder, asylsøkere er det ikke.

Gjest speer
Skrevet

Problemet er sikkert helst at du (og dine meningsfeller) glemmer å være nyanserte i debatten. Dere kjefter så fråden står (ser det for meg iallefall ;)) og er sinna på alt som heter "innvandrere"/"asylsøkere" (iallefall er det lett å oppfatte det sånn). Det blir straks en mer konstruktiv debatt om man kan snakke om hvordan man kan løse problemene samtidig som man ivaretar menneskerettighetene.

''Det blir straks en mer konstruktiv debatt om man kan snakke om hvordan man kan løse problemene''

Problemet er at da blir en umiddelbart beskyldt for å bedrive "trakassering av sigøynere, muslimer, jøder, homofile, etc" i et forsøk på å legge diskusjonen død.

Gjest togli
Skrevet

''Det blir straks en mer konstruktiv debatt om man kan snakke om hvordan man kan løse problemene''

Problemet er at da blir en umiddelbart beskyldt for å bedrive "trakassering av sigøynere, muslimer, jøder, homofile, etc" i et forsøk på å legge diskusjonen død.

Man blir ikke beskyld for trakkassering dersom man understreker at man snakker om kriminelle mennesker, ikke om muslimer (som oppfattes som den gjengse muslim).

Skrevet

Jeg er så lei av at folk som kommer til kort i diskusjoner skriver denne type innlegg!

Skrevet

Jeg har selvsagt ikke webmastertilgang.

Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er.

At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over. Neste gang kan det bli deg som rammes av dem.

Jeg er helt enig.

Gjest sangsol
Skrevet

Hva andre skriver har ikke noe med saken å gjøre.

Det er 100% lov (og ingen diskriminering) å uttrykke hva man mener om politikken osv. til politiske partier. Jeg velger å kritisere Frp.

Videre, det er også meget passende å påpeke ovenfor folk fra det ekstreme høyre, at deres eget parti er overrepresentert akkurat på de samme områdene som de kritiserer diverse folkegrupper for - det være seg kriminalitet, mangel på utdanning, trygd, osv.

Dette er en del av vanlig diskusjon.

Blindt hat mot "sigøynere", samer, homofile, muslimer, jøder, asylsøkere er det ikke.

''Blindt hat mot "sigøynere", samer, homofile, muslimer, jøder, asylsøkere er det ikke.''

Men det er det heldigvis lite av på DOL. Altså blindt hat mot de gruppene du nevner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skriver under på dette. Det er nesten så jeg lurer på om Webmaster kjenner de andre nickene og derfor beskytter dem.

megler Smekk
Skrevet

''Sør svarer på det som blir skrevet til ham''

Nåja. Han kaster seg like gjerne over tråder umiddelbart etter første melding er skrevet.

megler Smekk
Skrevet

Skriver under på dette. Det er nesten så jeg lurer på om Webmaster kjenner de andre nickene og derfor beskytter dem.

'' Det er nesten så jeg lurer på om Webmaster kjenner de andre nickene og derfor beskytter dem.''

*knegg* Slike konspirasjonsteorier er alltid like morsomme.

Gjest Hulderen
Skrevet

Slik som "kim78", "entrecote", "kotelett"?

''Slik som "kim78", "entrecote", "kotelett"?''

Takk for info. At Sør brukte Kim78 en periode, var lett å oppdage. Men jeg var ikke klar over de to andre aliasene. Har han fler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...