Gå til innhold

Kan ikke webmaster fjerne Sør?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

'' Det er nesten så jeg lurer på om Webmaster kjenner de andre nickene og derfor beskytter dem.''

*knegg* Slike konspirasjonsteorier er alltid like morsomme.

Vel, webmaster tar utelukkende deres parti, og hun ber aldri noen av de andre roe seg. Det er alltid Sør som er problemet. Det bekrefter hun også i denne tråden ved å svare trådstarter som hun gjør.

Enten har webmaster sansen for stadige trakassering av folkegrupper og rasistisk oppgulp, eller så beskytter hun dere av andre årsaker.

Hun trives i hvert fall ikke med at en person på forumet her sier dere imot, og hun kommenterer aldri trådene dere starter. Problemet er alltid han som svarer dere.

Han hun enda gått løs på begge parter hadde jeg forstått det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• Bookworm

10

• megler Smekk

6

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest grublendeikveld
Skrevet

Hva andre skriver har ikke noe med saken å gjøre.

Det er 100% lov (og ingen diskriminering) å uttrykke hva man mener om politikken osv. til politiske partier. Jeg velger å kritisere Frp.

Videre, det er også meget passende å påpeke ovenfor folk fra det ekstreme høyre, at deres eget parti er overrepresentert akkurat på de samme områdene som de kritiserer diverse folkegrupper for - det være seg kriminalitet, mangel på utdanning, trygd, osv.

Dette er en del av vanlig diskusjon.

Blindt hat mot "sigøynere", samer, homofile, muslimer, jøder, asylsøkere er det ikke.

Tror ikke det er noen her inne som hater de gruppene du skriver, men noen av oss kan jo være skeptiske.

Gjest togli
Skrevet

Vel, webmaster tar utelukkende deres parti, og hun ber aldri noen av de andre roe seg. Det er alltid Sør som er problemet. Det bekrefter hun også i denne tråden ved å svare trådstarter som hun gjør.

Enten har webmaster sansen for stadige trakassering av folkegrupper og rasistisk oppgulp, eller så beskytter hun dere av andre årsaker.

Hun trives i hvert fall ikke med at en person på forumet her sier dere imot, og hun kommenterer aldri trådene dere starter. Problemet er alltid han som svarer dere.

Han hun enda gått løs på begge parter hadde jeg forstått det.

Skriver under på den! Har ofte undret meg over hva i all verden som skjer....

Gjest togli
Skrevet

Jeg er så lei av at folk som kommer til kort i diskusjoner skriver denne type innlegg!

Hehe;)

Skrevet

Tror ikke det er noen her inne som hater de gruppene du skriver, men noen av oss kan jo være skeptiske.

Det som skrives om muslimer og andre grupper her inne er langt over grensen til hat, dessverre. Spesielt når det startes tråder om det samme dag etter dag, og uke etter uke.

Gjest holdningene igjen
Skrevet

''Slik som "kim78", "entrecote", "kotelett"?''

Takk for info. At Sør brukte Kim78 en periode, var lett å oppdage. Men jeg var ikke klar over de to andre aliasene. Har han fler?

Når ble det ok å oute noen her på forumet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skriver under på den! Har ofte undret meg over hva i all verden som skjer....

En annen teori kan være at webbis er en forsmådd eks av Sør. :)

Skrevet

En annen teori kan være at webbis er en forsmådd eks av Sør. :)

:lol:

Takk! Made my day!

Med vennlig hilsen

Gjest Hulderen
Skrevet

Mener du at du ikke skjønte at det var Sør det var snakk om? I så fall beklager jeg at du fikk det servert med t-skje.

Skrevet

Aldri, ikke engang gamle nick.

Gjest holdningene igjen
Skrevet

Mener du at du ikke skjønte at det var Sør det var snakk om? I så fall beklager jeg at du fikk det servert med t-skje.

Det har ingen betydning om jeg skjønte det eller ei,man SKAL IKKE oute noen. Det er ufint og det synes jeg faktisk webmaster bør slå ned på også.

Gjest Hulderen
Skrevet

Det har ingen betydning om jeg skjønte det eller ei,man SKAL IKKE oute noen. Det er ufint og det synes jeg faktisk webmaster bør slå ned på også.

Vet du hva, da får du kritisere den som oppga de andre nickene til Sør, og ikke hakke på meg.

Skrevet

''Sør svarer på det som blir skrevet til ham''

Nåja. Han kaster seg like gjerne over tråder umiddelbart etter første melding er skrevet.

Det er så, men det har han all mulig rett til å gjøre - på lik linje med alle oss andre. Så er det opp til den enkelte (siden vi alle har en oppfatning om ham) om man velger å overse, eller å svare igjen... Selv svarer jeg stort sett aldri sør (pluss noen andre som jeg ikke tåler) - og dermed er det liksom ikke noe større problem;-)

Det er faktisk ikke Sør som er problemet her, det er noen som _lager_ et problem av Sør...

Skrevet

Skriver under på dette. Det er nesten så jeg lurer på om Webmaster kjenner de andre nickene og derfor beskytter dem.

Å du, det har jeg tenkt for leeeeeenge siden - jeg har også mine minstanker om hvem webbis er...

Skrevet

Aldri, ikke engang gamle nick.

Nemlig - dette er å gå laaangt over streken!!

Hvor er webbis når det virkelig trengs, tenker jeg...

Skrevet

Jeg har selvsagt ikke webmastertilgang.

Det største hakk-i-platen på DOL er forøvrig den endeløse trakasseringen av "sigøynere", muslimer, jøder, homofile, osv osv. alt etter hvilken uke det er.

At noen står på barikadene for Menneskerettigheter og den norske Grunnloven er faktisk ikke noe du bør klage over. Neste gang kan det bli deg som rammes av dem.

Signeres...

megler Smekk
Skrevet

Det som skrives om muslimer og andre grupper her inne er langt over grensen til hat, dessverre. Spesielt når det startes tråder om det samme dag etter dag, og uke etter uke.

''Det som skrives om muslimer og andre grupper her inne er langt over grensen til hat,''

Det er det ikke opp til deg å avgjøre.

''Spesielt når det startes tråder om det samme dag etter dag, og uke etter uke.''

Hvor mange freppe-tråder har du startet?

megler Smekk
Skrevet

Nemlig - dette er å gå laaangt over streken!!

Hvor er webbis når det virkelig trengs, tenker jeg...

Dette kan da mulig være noen nyhet for de som har fulgt med litt her.

Gjest grublendeikveld
Skrevet

Har ikke lest et eneste innlegg der det står at noen hater muslimer eller jøder eller hva du nå nevnte. har du link til de innleggene der du mener at folk har hat til disse gruppene? og du kan ikke bare skrive at det er verre en hat, osv. etter hva folk skriver, det er ikke opp til deg å avgjøre hva som blir "for galt". da kan jo jeg skrive at du hater siv jensen, for sånn virker det for meg at du gjør...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...