Gå til innhold

Kan ikke webmaster fjerne Sør?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• Bookworm

10

• megler Smekk

6

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Det som skrives om muslimer og andre grupper her inne er langt over grensen til hat,''

Det er det ikke opp til deg å avgjøre.

''Spesielt når det startes tråder om det samme dag etter dag, og uke etter uke.''

Hvor mange freppe-tråder har du startet?

Det er nettopp opp til folk å avgjøre og argumentere for at "dette er hat".

Og tråder mot folkegrupper og tråder mot politiske partier (og deres politikk) kan overhodet ikke sammenlignes, og det vet du godt.

Skrevet

Dette kan da mulig være noen nyhet for de som har fulgt med litt her.

''Dette kan da mulig være noen nyhet for de som har fulgt med litt her.''

Det er jo ikke relevant - outing er uakseptabelt.

Jeg visste ikke dette, og jeg må vel innrømme at jeg er her en del...

Skrevet

Har ikke lest et eneste innlegg der det står at noen hater muslimer eller jøder eller hva du nå nevnte. har du link til de innleggene der du mener at folk har hat til disse gruppene? og du kan ikke bare skrive at det er verre en hat, osv. etter hva folk skriver, det er ikke opp til deg å avgjøre hva som blir "for galt". da kan jo jeg skrive at du hater siv jensen, for sånn virker det for meg at du gjør...

Man kan hate noen uten å skrive "jeg hater". Endeløse nye innlegg om alt negativt (for ikke å snakke om løgn) om muslimer er hat, spesielt når man finner noen negative eksempler og forsøker å få det til å gjelde alle.

Kritikk av politiske partier er en del av et velfungerende demokrati.

Gjest holdningene igjen
Skrevet

Vet du hva, da får du kritisere den som oppga de andre nickene til Sør, og ikke hakke på meg.

Det gjelder dere begge.

Gjest grublendeikveld
Skrevet

Og tråder mot folkegrupper og tråder mot politiske partier (og deres politikk) kan overhodet ikke sammenlignes, og det vet du godt.

jo vet du hva. når du trekker fram ting du finner på nettet om frp, så og si ukentlig. og latterligjør siv jensen, og velgerne, og du har også dratt fram en link der det står at frp velgere har mindre iq enn andre. så virker det for meg som at du har frp i vrangstrupen, og må for all del trekke de så langt ned i søla som det går an. har sett mye på nettet, der andre partier også har kommet med rare forslag og meninger, om lignende ting som du referer til frp. og tenker alltid, dette gidder ikke sør å skrive om, nei. det er kun når frp har noe rart å fortelle at du skriver. og da er du veldig ensporet. og da blir jeg irritert når du forherliger deg selv, ved å skrive at andre er så fulle av hat og fordommer. for du dømmer ALLE frp velgere, og ALLE frp politikere, selv om du ikke kjenner dem personlig. og da er du ikke fordomsfri selv. og hvis du hadde lagd en tråd der det stod: hater du muslimer, feks. så tror jeg at så og si alle hadde sagt nei.

Skrevet

jo vet du hva. når du trekker fram ting du finner på nettet om frp, så og si ukentlig. og latterligjør siv jensen, og velgerne, og du har også dratt fram en link der det står at frp velgere har mindre iq enn andre. så virker det for meg som at du har frp i vrangstrupen, og må for all del trekke de så langt ned i søla som det går an. har sett mye på nettet, der andre partier også har kommet med rare forslag og meninger, om lignende ting som du referer til frp. og tenker alltid, dette gidder ikke sør å skrive om, nei. det er kun når frp har noe rart å fortelle at du skriver. og da er du veldig ensporet. og da blir jeg irritert når du forherliger deg selv, ved å skrive at andre er så fulle av hat og fordommer. for du dømmer ALLE frp velgere, og ALLE frp politikere, selv om du ikke kjenner dem personlig. og da er du ikke fordomsfri selv. og hvis du hadde lagd en tråd der det stod: hater du muslimer, feks. så tror jeg at så og si alle hadde sagt nei.

Igjen, det er overhodet ikke sammenlignbart.

Folkegrupper (folk som er født i Hellas, folk som er svarte, folk som er født kristne, osv osv) har svært lite felles. De er også noe de er resten av livet, enten de vil eller ei.

Folk som er medlemmer av politiske partier (enten det er snakk om Ap eller Frp) har utført en aktiv handling (meldt seg inn i partiet), og har åpenbart det felles at de støtter partiets politikk.

For øvrig: en del av de trådene jeg startet om Frp var jo nettopp parodier på muslim-trådene.

Skrevet

Folkegrupper (folk som er født i Hellas, folk som er svarte, folk som er født kristne, osv osv) har svært lite felles. De er også noe de er resten av livet, enten de vil eller ei.

Folk som er medlemmer av politiske partier (enten det er snakk om Ap eller Frp) har utført en aktiv handling (meldt seg inn i partiet), og har åpenbart det felles at de støtter partiets politikk.

For øvrig: en del av de trådene jeg startet om Frp var jo nettopp parodier på muslim-trådene.

''Folk som er medlemmer av politiske partier (enten det er snakk om Ap eller Frp) har utført en aktiv handling (meldt seg inn i partiet), og har åpenbart det felles at de støtter partiets politikk.''

Amen!

Gjest grublendeikveld
Skrevet

Man kan hate noen uten å skrive "jeg hater". Endeløse nye innlegg om alt negativt (for ikke å snakke om løgn) om muslimer er hat, spesielt når man finner noen negative eksempler og forsøker å få det til å gjelde alle.

Kritikk av politiske partier er en del av et velfungerende demokrati.

"Kritikk av politiske partier er en del av et velfungerende demokrati"

men du går jo så mye lenger enn det! du drar jo fram linker om intelligensen til frp velgere osv. og du legger aldri ut linker fra andre partier som kan mene omtrent det samme som frp. det er det jeg ikke skjønner...

Gjest grublendeikveld
Skrevet

"Folkegrupper (folk som er født i Hellas, folk som er svarte, folk som er født kristne, osv osv) har svært lite felles. De er også noe de er resten av livet, enten de vil eller ei."

folk som er født kristne, eller muslimer, må ikke være det resten av livet, nei. der tar du helt feil.

Skrevet

men du går jo så mye lenger enn det! du drar jo fram linker om intelligensen til frp velgere osv. og du legger aldri ut linker fra andre partier som kan mene omtrent det samme som frp. det er det jeg ikke skjønner...

'' og du legger aldri ut linker fra andre partier som kan mene omtrent det samme som frp. det er det jeg ikke skjønner...''

Det er da ikke noen som kan kreve at Sør er objektiv og upartisk? Hvis noen føler for å kritisere andre partier, kan de jo skrive innlegg selv - enten som svar i Sør's tråder eller lage nye tråder.

Gjest Moderator
Skrevet

Sør har ikke webmasterrettigheter.

Sør har rett til å fremme sine synspunkter som alle andre så lenge han holder seg innenfor reglementet.

Sør er flere ganger bedt om å begrense sine innlegg og ikke gjenta seg selv utallige ganger. Denne oppfordring gjentas her!

Til alle: It takes two to tango!

Webmaster er suveren i sine avgjørelser. Denne tråden skal stoppe nå. I motsatt fall vil denne og andre uendelighetstråder som pågår nå bli slettet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

'' og du legger aldri ut linker fra andre partier som kan mene omtrent det samme som frp. det er det jeg ikke skjønner...''

Det er da ikke noen som kan kreve at Sør er objektiv og upartisk? Hvis noen føler for å kritisere andre partier, kan de jo skrive innlegg selv - enten som svar i Sør's tråder eller lage nye tråder.

''Hvis noen føler for å kritisere andre partier, kan de jo skrive innlegg selv - enten som svar i Sør's tråder eller lage nye tråder.''

Det blir vel strengt tatt gjort hele tiden. De jævla sosialistene, venstresiden som ødelegger Norge, osv.

Det eneste positive vi kan lese om venstresiden i Norge har med rumpa til Støre å gjøre ...

Skrevet

Linken til testen om Frp-folks intelligens ble lagt ut i en av parodi-trådene, hvis jeg ikke husker feil, nettopp fordi N&N la ut IQ-tester for somaliere.

Igjen, du sammenligner hummer og hvithai. Når medlemmer av et politisk parti støtter folk i ledelsen som kommer med tullpreik om "snikislamisering" så sier jo det masse om de som forblir medlemmer av det partiet.

Skrevet

"Folkegrupper (folk som er født i Hellas, folk som er svarte, folk som er født kristne, osv osv) har svært lite felles. De er også noe de er resten av livet, enten de vil eller ei."

folk som er født kristne, eller muslimer, må ikke være det resten av livet, nei. der tar du helt feil.

Jo, man kan ikke endre hva man er født som.

Videre, man kan selvsagt melde seg ut av et trosamfunn, men det er det relativt få som gidder. Folk er medlemmer av gammel vane.

Skrevet

Sør har ikke webmasterrettigheter.

Sør har rett til å fremme sine synspunkter som alle andre så lenge han holder seg innenfor reglementet.

Sør er flere ganger bedt om å begrense sine innlegg og ikke gjenta seg selv utallige ganger. Denne oppfordring gjentas her!

Til alle: It takes two to tango!

Webmaster er suveren i sine avgjørelser. Denne tråden skal stoppe nå. I motsatt fall vil denne og andre uendelighetstråder som pågår nå bli slettet.

''Sør er flere ganger bedt om å begrense sine innlegg og ikke gjenta seg selv utallige ganger. Denne oppfordring gjentas her!''

Spørsmålet er jo nettopp hvorfor samme oppfordring ikke rettes mot de som kommer med en uendelig strøm av anti-muslim/jøde/"sigøyner"/asylsøker osv tråder?

Gjest Moderator
Skrevet

''Sør er flere ganger bedt om å begrense sine innlegg og ikke gjenta seg selv utallige ganger. Denne oppfordring gjentas her!''

Spørsmålet er jo nettopp hvorfor samme oppfordring ikke rettes mot de som kommer med en uendelig strøm av anti-muslim/jøde/"sigøyner"/asylsøker osv tråder?

Disse trådene er ikke konstruktive. Dog er det største problemet for DOL at begge parter gjentar seg selv i det uendelige. Det ekskluderer andre brukere. Primært er dette et helsenettsted.

STOPP NÅ!

Skrevet

Disse trådene er ikke konstruktive. Dog er det største problemet for DOL at begge parter gjentar seg selv i det uendelige. Det ekskluderer andre brukere. Primært er dette et helsenettsted.

STOPP NÅ!

''Dog er det største problemet for DOL at begge parter gjentar seg selv i det uendelige. ''

Det var da enda godt at du endelig klarte å se dette i sin riktige nyanse...

megler Smekk
Skrevet

''Det er nettopp opp til folk å avgjøre og argumentere for at "dette er hat".''

Du her inhabil her da du åpentbart mener at all kritikk av innvandringspolitikken, islam osv. er "hat".

''Og tråder mot folkegrupper og tråder mot politiske partier (og deres politikk) kan overhodet ikke sammenlignes, og det vet du godt.''

Tråder om innvandringspolitikken, eller sigøyneres misbruk av velferdsstaten (du har ennå ikke kommet med én vettug kommentar i den tråden, kun løgn og skrullete konspirasonsteorier som nå heldigvis er slettet av webmaster), er selvfølgelig helt legitimt.

Gjest togli
Skrevet

En annen teori kan være at webbis er en forsmådd eks av Sør. :)

Hehe, kan aldri vite :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...