Gå til innhold

Har du mobilt bredbånd fra Telenor?

Anbefalte innlegg

Gjest utrolig treigt i disse dager

Noen andre her som har mobilt bredbånd fra Telenor? Jeg betaler en lav pris pr mnd fordi jeg bruker det bare i ferier og bare kort stund. Man betaler ekstra hvis man bruker utover dette. Men denne uken er nettet så tregt, i alle fall med denne forbindelsen, at maskinene står og venter og venter og ofte ikke kommer inn på sider i det hele tatt. Derfor kommer jeg til å måtte betale svinedyrt. Skulle tro de gjorde det med vilje for å tjene penger....

Vet ikke riktig hva jeg skal gjøre, kan man klage?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367303-har-du-mobilt-bredb%C3%A5nd-fra-telenor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luftslott

Klart du kan klage, for alt du vet kan det jo hende det er noe feil med modemet ditt som gjør at det går tregt! Uansett ville jeg tatt kontakt, for om du har et sånt abonnement der du betaler ekstra om du overskrider grensa bør du bytte. På de nye abonnementene er grensene høyere, og om man overskrider grensa betaler man ikke mer men hastigheten blir satt ned litt.

Alltid bedre å ta kontakt og få løst problemet enn å gå og irritere seg, er det ikke?

Det er selvsagt mulig det er noe feil med din lokale basestasjon, men trådløst internett er noe man deler med "alle andre" - så jo flere som bruker det, jo langsommere går det.

Hvis du er et sted med mange tilreisende, som sitter inne og surfer på grunn av regnet, så går det nok tregt i dag.

Med vennlig hilsen

Er det ikke en grense på hvor mye man kan bruke i mnd før det begynner å gå tregt? Du har ikke oversteget denne grensen da?

Jeg har også et mobilt bredbånd som jeg bruker når jeg er på sykehus og slike steder og det går jo seinere enn normalt bredbånd, men er ikke så ille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...