Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Labours leder Ed Miliband tar i et ekslusivt intervju med The Observer til orde for nye lover for medieeierskap.

Miliband ønsker å begrense Murdochs markedsandel i det britiske avismarkedet fordi han, ifølge Miliband, har «for mye makt over det offentlige liv i Storbritannia».

De foreslåtte reglene skal begrense enkeltpersoners eierskapsandeler i mediebedrifter.''

''- Jeg mener det er en usunn situasjon, fordi så mye makt i én persons hender helt klart har ført til maktmisbruk i hans organisasjon. Slik konsentrasjon av makt er rett og slett farlig, hvis målet er å minimere misbruk av makt, sier Miliband. ''

Kilde: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4175855.ece

Jeg er en av dem som overhodet ikke er overrasket over avlyttingsskandalen. Det ville ikke overrasket meg om de gjorde mye verre også.

Derimot så er diskusjonen om så stor makt utenfor demokratiet og folkevalgte meget betenkelig. Det er farlig, og kan i verste fall indirekte "styre" et land.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367309-murdoch-imperiet-m%C3%A5-oppl%C3%B8ses/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg er ikke overrasket over engelsk presse. De ser ikke ut til å ha noen hemninger. Men jeg er likevel litt sjokkert over omfanget her. Du er nødt til å være sinnssyk når du går inn på telefonen til en forsvunnet ungpike og sletter meldingene hennes og dermed forvirrer både etterforskere og pårørende, bare for å få en sak.

Jeg tror ikke det er mulig å komme lavere som menneske enn det disse har prestert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...