Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Er det mulig å holde alt inne i seg, late som man er helt normal, spille et skuespill for omverdenen hele tiden, uten å røpe seg? 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Nei, jeg tror ikke at en greier dette hele tiden, men inn imellom greier de fleste å fremstå som normale. 0 Siter
Gjest kahuna Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Det går veldig bra Helt til en kollapser helt, umulig med skuespill da. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Ja, det vil jeg tro. Skulle ønske jeg klarte.... men jeg skjelver som et aspeløv. Jeg tror jeg vet at alle ser det på meg ja. Kanskje blir det dermed mer synlig i og med at jeg er så fokusert på om noen merker at jeg er dårlig. Men har møtt på flere tilfeller der jeg ikke har ant at den personen kunne ha en psykisk diagnose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.