Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvor mange her bruker å rygge med tilhenger mens din bedre halvdel står og ROPER til deg?

Hvor mange rygger vha håndsignaler?

Takker

Skrevet

Hvis du ikke kjører over tærene hans så slipper du de ville håndsignalene, og all ropingen!

Bare et tips! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg kjører ikke med tilhenger engang. :o) Rygging med henger klarer kjæresten utmerket godt på egenhånd, men det hender jeg dirigerer litt i forhold til hvor nære hengeren han er når den skal hektes på. Utover det blander jeg meg overhodet ikke i den saken.

Skrevet

Det blir gjerne en kombinasjon av flere ting, særlig om man skal inn mellom ting eller det er uoversiktelig (opp og over en bakketopp, f.eks.).

Jeg rygger gjerne med henger, men sliter litt med lang henger med høyt skap.

Skrevet

Det blir gjerne en kombinasjon av flere ting, særlig om man skal inn mellom ting eller det er uoversiktelig (opp og over en bakketopp, f.eks.).

Jeg rygger gjerne med henger, men sliter litt med lang henger med høyt skap.

Dette var et tulleinnlegg skrevet at min mann på mitt nick. Det er et irritasjonsomoment at han ikke kan ta ned vinduene når jeg skal følge med utenfor bilen når han rygger f.eks med henger. Han mener at jeg skal gi tegn, men jeg synes det er vanskelig å kommunisere når vinduene er nede. Ofte står jeg så nært at jeg kan prate til han.

Hvis han ikke skjerper seg går vinduene opp for godt.

Skrevet

Jeg kjører ikke med tilhenger engang. :o) Rygging med henger klarer kjæresten utmerket godt på egenhånd, men det hender jeg dirigerer litt i forhold til hvor nære hengeren han er når den skal hektes på. Utover det blander jeg meg overhodet ikke i den saken.

Se svar til Mammanetil3 :)

Skrevet

Hvis du ikke kjører over tærene hans så slipper du de ville håndsignalene, og all ropingen!

Bare et tips! ;-)

Med vennlig hilsen

Og i alle fall om man kan ta ned vinduene :) Se forøvrig mitt svar til Mammantil3.

Skrevet

Dette var et tulleinnlegg skrevet at min mann på mitt nick. Det er et irritasjonsomoment at han ikke kan ta ned vinduene når jeg skal følge med utenfor bilen når han rygger f.eks med henger. Han mener at jeg skal gi tegn, men jeg synes det er vanskelig å kommunisere når vinduene er nede. Ofte står jeg så nært at jeg kan prate til han.

Hvis han ikke skjerper seg går vinduene opp for godt.

Når vinduene er oppe mente jeg :)

Skrevet

Gubben og jeg er såpass godt samkjørte at vi får campingvogna på plass uten roping og fekting. Den av oss som ikke sitter i bilen, står på det punktet hjørnet av campingvogna skal treffe, og gir stopptegn når vogna er i posisjon. Slik har jeg lært av min bestefar, var markør når han rygget trailere inn over smøregraver på verkstedet der han jobbet.

Med vanlig henger rygger vi uten hjelp begge to, og må jeg, så rygger jeg med campingvogn uten hjelp også (men det tar mye lenger tid når jeg gjør det alene).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...