Elis31 Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Hei Hvor mange her bruker å rygge med tilhenger mens din bedre halvdel står og ROPER til deg? Hvor mange rygger vha håndsignaler? Takker 0 Siter
Sør Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Hvis du ikke kjører over tærene hans så slipper du de ville håndsignalene, og all ropingen! Bare et tips! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Jeg kjører ikke med tilhenger engang. ) Rygging med henger klarer kjæresten utmerket godt på egenhånd, men det hender jeg dirigerer litt i forhold til hvor nære hengeren han er når den skal hektes på. Utover det blander jeg meg overhodet ikke i den saken. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Det blir gjerne en kombinasjon av flere ting, særlig om man skal inn mellom ting eller det er uoversiktelig (opp og over en bakketopp, f.eks.). Jeg rygger gjerne med henger, men sliter litt med lang henger med høyt skap. 0 Siter
Elis31 Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Skrevet 17. juli 2011 Det blir gjerne en kombinasjon av flere ting, særlig om man skal inn mellom ting eller det er uoversiktelig (opp og over en bakketopp, f.eks.). Jeg rygger gjerne med henger, men sliter litt med lang henger med høyt skap. Dette var et tulleinnlegg skrevet at min mann på mitt nick. Det er et irritasjonsomoment at han ikke kan ta ned vinduene når jeg skal følge med utenfor bilen når han rygger f.eks med henger. Han mener at jeg skal gi tegn, men jeg synes det er vanskelig å kommunisere når vinduene er nede. Ofte står jeg så nært at jeg kan prate til han. Hvis han ikke skjerper seg går vinduene opp for godt. 0 Siter
Elis31 Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Skrevet 17. juli 2011 Jeg kjører ikke med tilhenger engang. ) Rygging med henger klarer kjæresten utmerket godt på egenhånd, men det hender jeg dirigerer litt i forhold til hvor nære hengeren han er når den skal hektes på. Utover det blander jeg meg overhodet ikke i den saken. Se svar til Mammanetil3 0 Siter
Elis31 Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Skrevet 17. juli 2011 Hvis du ikke kjører over tærene hans så slipper du de ville håndsignalene, og all ropingen! Bare et tips! ;-) Med vennlig hilsen Og i alle fall om man kan ta ned vinduene Se forøvrig mitt svar til Mammantil3. 0 Siter
Elis31 Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Skrevet 17. juli 2011 Dette var et tulleinnlegg skrevet at min mann på mitt nick. Det er et irritasjonsomoment at han ikke kan ta ned vinduene når jeg skal følge med utenfor bilen når han rygger f.eks med henger. Han mener at jeg skal gi tegn, men jeg synes det er vanskelig å kommunisere når vinduene er nede. Ofte står jeg så nært at jeg kan prate til han. Hvis han ikke skjerper seg går vinduene opp for godt. Når vinduene er oppe mente jeg 0 Siter
-ssi Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Gubben og jeg er såpass godt samkjørte at vi får campingvogna på plass uten roping og fekting. Den av oss som ikke sitter i bilen, står på det punktet hjørnet av campingvogna skal treffe, og gir stopptegn når vogna er i posisjon. Slik har jeg lært av min bestefar, var markør når han rygget trailere inn over smøregraver på verkstedet der han jobbet. Med vanlig henger rygger vi uten hjelp begge to, og må jeg, så rygger jeg med campingvogn uten hjelp også (men det tar mye lenger tid når jeg gjør det alene). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.