Gå til innhold

Hva er det med moren min?

Gjest noen som vet hva dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på besøk hos min mor på 66 år. Hun sliter meg ut. Samtaler vi om noe, avbryter hun for å fortelle om seg selv.

Da hun skulle passe hunden vår i sommer og jeg fortalte om mating, stell osv, avbrøt hun og begynte å snakke med ungene mine. Hun hadde hatt hund selv og trengte ikke læres opp.

snakker vi om 'et eller annet' går hun alltid i forsvar og tror alt er kritikk til eller av henne.

Hun er formanende mot unger, barna hennes og faren vår er skyld i at livet hennes har vært , som hun sier, et helvete. Hun har aldri trøstet oss, skal trumfe gjennom sin vilje i selskaper etc.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du gir ikke mange opplysninger. Du beskriver dog at dette er uhensiktsmessige personlighetstrekk som har vart over år. Da dreier det seg nok om det vi kaller en personlighetsforstyrrelse.

Skrevet

Du gir ikke mange opplysninger. Du beskriver dog at dette er uhensiktsmessige personlighetstrekk som har vart over år. Da dreier det seg nok om det vi kaller en personlighetsforstyrrelse.

Hun har sagt og gjort mye mot oss barna gjennom årene. Gitt meg , som 5 åring, skylden for at foreldrene mine kranglet, slått oss osv, men kan aldri stå for noe av dette. Hun har da aldri sagt og gjort dette!!!!

truet med å reise, spesielt ved høytider ++.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...