Gå til innhold

Psykologen/NHD

Gjest Det det endte med

Anbefalte innlegg

Gjest Det det endte med
Skrevet

Psykologen sitter og forteller at han kunne gjerne ønske seg å inngå en mer personlig relasjon til en pasient. Han sitter og planter informasjon ut i rommet. Og snakker om denne pasienten som bare går rundt grøten og avviser gang på gang..;-) . Jeg tenkte at jeg skulle teste ut dette, og sendte en mail til psykologen om at jeg hadde følelser for han... og der jeg utbroderer en hel masse om hva jeg kunne tenke meg med han ;-)) Da jeg kommer til neste time, sitter psykologen bare og later som om han ikke har sagt noen ting..samtidig som han forteller at det er ingenting der, og at det er helt tomt. Og at han er helt avskjermet for slikt. I timene i forveien har han fortalt at han gjerne tok pasienter inn i livet sitt, som om han ikke var så nøyen på det. Jeg vet ikke hva som skjer, men det virker som om psykologen tydelig la opp til en situasjon der jeg skulle falle for han, også skulle han få anledning til å avvise meg. Hva er egentlig poenget med dette NHD? Er dette en form for terapi?

I timene i forveien sitter psykologen med foldede hender foran kuken sin, og liksom fjerner hendene og legger skjorta fint på plass over kuken, som om han sitter med en stiv en, som en reaksjon på at jeg stiller i utringning. Er ikke dette en litt rar form for terapi?

Gjest Mannfolk!
Skrevet

Psykolog eller ikke, mannfolk er mannfolk!!!

Skrevet

Kanskje du hadde fått mer utbytte av å gå til en kvinnelig psykolog...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Alle mine svar tar utgangspunkt kun i de opplysninger jeg får inn. Om dette er den objektivt korrekte beskrivelsen av terapien, har jeg kun det rådet at du avbryter behandlingen umiddelbart. Dette er høyst uprofesjonelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...