Gå til innhold

Har du vunnet i lotto?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vunnet flere ganger. :o) Men den høyeste gevinsten er vel ikke mer enn et par hundrelapper. *hehe*

Gjest vinnerlykke
Skrevet

To ganger jeg bare har manglet et tall fra å bli millionær,

hadde dessverre ikke tilleggstall, så ble bare 3000 og 6000 de gangene...

men kom godt med da det var rett før jul, ble litt ekstra til julehandelen :-)

Også vant jeg nesten 600 på banditter på danskebåten :D

Skrevet

Hvorfor det? Jeg har vunnet 7000 kr en gang, dagen før begge guttene mine skulle døpes. Det var bra for jeg hadde kjøpt inn for alle pengene jeg hadde og det var en mnd til jeg fikk mer penger ;o)

Gjest prust
Skrevet

Hvorfor det? Jeg har vunnet 7000 kr en gang, dagen før begge guttene mine skulle døpes. Det var bra for jeg hadde kjøpt inn for alle pengene jeg hadde og det var en mnd til jeg fikk mer penger ;o)

Så bra at akkurat DU vant da :-)))

Skrevet

Så bra at akkurat DU vant da :-)))

Ja, det var helt fantastisk. Jeg hadde laget koldtbord og det ble mye dyrere enn jeg trodde.

Det var da jeg fant ut at det var både enklere og billigere å lage middag.

Gjest Hulderen
Skrevet

Hm. Du er klar over at du kan risikere å lese om vinnere når du stiller det spørsmålet?

Gjest kanskje drypper det på meg??
Skrevet

Har en enslig eldre onkel som vant noen millioner.

Ingen arvinger...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vinner stadig vekk en femtilapp. Det er like irriterende hver gang. Jeg får en jubelmelding på telefonen av NT som opplyser meg om at jeg har vunnet, og optimistisk til sinns logger jeg meg på og sjekker bare for å finne ut at gevinsten ikke engang rekker til en halvliter.

megler Smekk
Skrevet

''Har du vunnet i lotto?''

Har vunnet 3. premie to ganger (ca. 15.000 totalt), ellers blir det en 50-lapp i ny og ne.

Gjest Melis36
Skrevet

Ja har tilsammen vunnet en 11.000 kr :) venter på alle millionene fortsatt hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...