Gå til innhold

Dårlig mat på mcdonalds

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Etter flere turer til Thailand der jeg har spist alt jeg har kommet over av ting som kan spises hver eneste gang, har jeg blitt matforgifta en gang - og det var etter en tur på McDonalds.

Man må bare se ironien i det ...

Ellers er ikke sånt noe å tenke på. Du kan være uheldig selv på de flotteste restauranter, og McDonalds er ganske sikkert ikke verre enn andre steder. Sannsynligvis er de bedre enn andre steder da de har relativt strikte rutiner.

Når det er sagt har jeg ikke spist så mye som en burger fra McDonalds etter at jeg gikk på en smell der ifjor. :)

Gjest Enn du?

Etter flere turer til Thailand der jeg har spist alt jeg har kommet over av ting som kan spises hver eneste gang, har jeg blitt matforgifta en gang - og det var etter en tur på McDonalds.

Man må bare se ironien i det ...

Ellers er ikke sånt noe å tenke på. Du kan være uheldig selv på de flotteste restauranter, og McDonalds er ganske sikkert ikke verre enn andre steder. Sannsynligvis er de bedre enn andre steder da de har relativt strikte rutiner.

Når det er sagt har jeg ikke spist så mye som en burger fra McDonalds etter at jeg gikk på en smell der ifjor. :)

Skjønne den. Jeg var til min bestemor å spiste hvalkjøtt for noen år siden. Vet ikke om kjøttet var dårlig men jeg spydde hele natten og har ikke smakt hvalkjøtt etterpå. Og bare jeg tenker på det så vrenger magen seg :-(

Annonse

Gjest Shira :o)

Har spist på McD i mange land, aldri blitt dårlig. Som de andre sier, slikt kan skje overalt.

Vi skal mest sannsynlig på McD i dag, vi er på tur og guttungen har lyst på slikt colaglass de har kampanje på nå. (vi har ikke slikt der vi bor). Jeg skal ikke spise, men det er fordi min sensitive mage ikke tåler maten, men det er ikke fordi maten er dårlig.

Gjest Hulderen

Tanten din trengte vel en unskyldning for å slippe å dra på McDonalds. Skjønner henne godt. Maten der er ikke god, spesielt ikke nå når man vet at den er så full av kjemikalier at hamburgerne ikke råtner. Men det er ikke større fare for å bli matforgiftet der enn andre steder.

ShitDiddelyDo

Tanten din trengte vel en unskyldning for å slippe å dra på McDonalds. Skjønner henne godt. Maten der er ikke god, spesielt ikke nå når man vet at den er så full av kjemikalier at hamburgerne ikke råtner. Men det er ikke større fare for å bli matforgiftet der enn andre steder.

Det at burgeren ikke råtner kan også sees på som positivt. Hvis du f.eks. mister en burger under sofaen og finner den igjen om 3 år, så er den like god som da du kjøpte den. Sannsynligvis er den fortsatt varm.

For alle som verdsetter holdbarhet bør McDonalds være førstevalget.

Gjest Hulderen

Det at burgeren ikke råtner kan også sees på som positivt. Hvis du f.eks. mister en burger under sofaen og finner den igjen om 3 år, så er den like god som da du kjøpte den. Sannsynligvis er den fortsatt varm.

For alle som verdsetter holdbarhet bør McDonalds være førstevalget.

Du har helt rett, å finne igjen en 3 år gammel hamburger som ikke stinker, er grønn og "går av seg selv" må være udelt positivt ;-)

Spiser man nok på McDonalds, så vil antagelig ikke liket råtne. En ny form for evig liv?

Annonse

Du har helt rett, å finne igjen en 3 år gammel hamburger som ikke stinker, er grønn og "går av seg selv" må være udelt positivt ;-)

Spiser man nok på McDonalds, så vil antagelig ikke liket råtne. En ny form for evig liv?

''Spiser man nok på McDonalds, så vil antagelig ikke liket råtne. En ny form for evig liv?''

Mener å ha lest at vi i dag råner mye saktere når vi er gravlagt enn folk gjorde før i tiden, fordi vi spiser så mye mat med så mye konserveringsmidler og sånt i...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...