Gå til innhold

avhengig av dol

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Hvorfor kan jeg ikke bare bruke forumet til å få litt viktig informasjon og råd når jeg har spørsmål? Men nei, jeg må stadig innom for å se om det er noen som har skrevet noe. Har hatt mye godt utbytte av forumet.

Jeg går tur, jobber i huset og gjør mange andre ting, men med en gang jeg skal sette meg ned for å slappe av så er det som en magnet trekker meg mot forumet. Kan ikke forstå hva som er så interessant med det. Har alltid vært opptatt av helseinformasjon. Prøver å være opptatt med andre ting, men klarer det ikke. Det er jo godt å ha et sted du treffer andre med samme problem og få råd, men alt med måte.

Er det andre som har det slik, og hva kan en gjøre med det?

Nøtteskall
Skrevet

Ja jeg kan skjønne dette. Jeg er mye inne nå fortiden, fordi jeg har litt behov for det akkurat nå. Det som er trygt her inne er at det er fagfolk som kan veilede en i livet. Mange dager kan være vanskelige og da hjelper det gjerne å kommunisere med andre. Ser ikke noe galt i det egentlig særlig hvis man ikke har noen andre å betro seg til.

Men du kommer sikkert til å bli litt lei dette også, vet bare med meg selv at jeg blir lei av dol og tar meg en lang pause før jeg viser interesse igjen.

Er utrolig mye dritt som skrives på internett, men synes det er ok å være her inne egentlig.

Du utsetter deg ikke for noe farlig.... untagen hvis du forsømmer familieliv og jobb.

Skrevet

Ja jeg kan skjønne dette. Jeg er mye inne nå fortiden, fordi jeg har litt behov for det akkurat nå. Det som er trygt her inne er at det er fagfolk som kan veilede en i livet. Mange dager kan være vanskelige og da hjelper det gjerne å kommunisere med andre. Ser ikke noe galt i det egentlig særlig hvis man ikke har noen andre å betro seg til.

Men du kommer sikkert til å bli litt lei dette også, vet bare med meg selv at jeg blir lei av dol og tar meg en lang pause før jeg viser interesse igjen.

Er utrolig mye dritt som skrives på internett, men synes det er ok å være her inne egentlig.

Du utsetter deg ikke for noe farlig.... untagen hvis du forsømmer familieliv og jobb.

Tror mange er avhengig av dol - meg inklusiv....

Gjest bølger
Skrevet

Jeg forsømmer ikke jobb og familieliv.

Er i en bedre psykisk periode nå, så jeg hadde nok hatt godt av å få mer fokus på andre ting.

Får gå en tur ut og jobb i hagen nå.

Gjest pysekatt
Skrevet

Avhengig jeg og. Angrer på mye av det jeg skriver.

Gjest bølger
Skrevet

Avhengig jeg og. Angrer på mye av det jeg skriver.

Hva er det med dol som gjør at vi stadig må innom? Det burde være mer spennende ting å være opptatt med.

Skal begrense hvor ofte jeg skal innpå forumet, og holde meg til det.

Gjest pysekatt
Skrevet

Hva er det med dol som gjør at vi stadig må innom? Det burde være mer spennende ting å være opptatt med.

Skal begrense hvor ofte jeg skal innpå forumet, og holde meg til det.

Hehe, ja si det :)

Ikke vet jeg. Får holde oss opptatt med andre ting ja, ha en super dag bølger ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...