ShitDiddelyDo Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Og en til Edvald. Det er ganske sinnsykt det de gjør. http://www.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france/2011/artikkel.php?artid=10096917 0 Siter
frosken Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Jeg ble i supert humør av seieren i dag, så de gutta må da bidra massivt til folkehelsen (og motvirke effekten av noe labert sommervær!). 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 De gir meg frysninger på ryggen! Helt utolig fantastisk, spør du meg! I Frankrike kalle de Thor bare for "Keiseren", personlig liker jeg "oksen fra Grimstad" bedre;))) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Jeg ble i supert humør av seieren i dag, så de gutta må da bidra massivt til folkehelsen (og motvirke effekten av noe labert sommervær!). ''Jeg ble i supert humør av seieren i dag, så de gutta må da bidra massivt til folkehelsen (og motvirke effekten av noe labert sommervær!).'' Det er jeg overbevist om;) Tenke seg, hva de gutta klarer!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.