Gå til innhold

Rapid cykling, medikasjon?

Gjest Venninne med mulig rapid c.

Anbefalte innlegg

Gjest Venninne med mulig rapid c.
Skrevet

Hva er de beste medikamenter for dette?

Skrevet

Kan jeg være så snill å få en forklaring ?

Gjest Hulderen
Skrevet

Hun har da svart deg en rekke ganger i tråden. "Rapid cykling, medikasjon" betyr at temaet i denne tråden er lidelsen Rapid cykling, og at det hun ønsker svar på er hvordan den kan medisineres.

Når det gjelder Rapid cyckling, så er det en variant av Bipolar lidelse, du kan lese om det litt nede på siden her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Bipolar_lidelse

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Antidepressiva har en tendens til å forverre RC.

RC skal behandles med stemningsstabiliserende medisiner.

Skrevet

Det må være lov å sende meg et helt forståelig spørsmål uten at en skal forklare hele verden hva begrepene betyr.

Prøv Google!

Gjest Venninne med mulig rapid c
Skrevet

Antidepressiva har en tendens til å forverre RC.

RC skal behandles med stemningsstabiliserende medisiner.

Tusen hjertelig takk for svar :-)

Skrevet

Hun har da svart deg en rekke ganger i tråden. "Rapid cykling, medikasjon" betyr at temaet i denne tråden er lidelsen Rapid cykling, og at det hun ønsker svar på er hvordan den kan medisineres.

Når det gjelder Rapid cyckling, så er det en variant av Bipolar lidelse, du kan lese om det litt nede på siden her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Bipolar_lidelse

Da skjønner jeg hva dette er. Men hun det gjalt - kunne ikke svare på det - pussig.

Gjest slabbedask
Skrevet

Da skjønner jeg hva dette er. Men hun det gjalt - kunne ikke svare på det - pussig.

'' Men hun det gjalt - kunne ikke svare på det -''

Ikke alle som har anledning til å svare midt på natten...

Skrevet

'' Men hun det gjalt - kunne ikke svare på det -''

Ikke alle som har anledning til å svare midt på natten...

...men hun var meget aktiv med å svare meg - midt på natten da....

Skrevet

...men hun var meget aktiv med å svare meg - midt på natten da....

Se for all del ikke på deg selv og din egen adferd!

Skrevet

Se for all del ikke på deg selv og din egen adferd!

Var det en pil i brystet på meg NHD?

Jeg ville bare ha et svar på Rapid cykling, medikasjon var...galt i det tydligvis fra deg..jeg.er vel ikke yndlings personen din. Det har jeg jo skjønt for lengst...

Du skal behandle konkrete psykiske problemer, som du har svar på - så klart.

Hva med gråsonen ??

Jeg har sagt det før NHD - hvis dere ikke liker meg her (som dere tilsynlatene ikke gjør) - få Webmaster til å slette meg for godt. Gjør meg ingenting.. Gjør det !!

Gjest du reagerer som et barn
Skrevet

Jeg ville bare ha et svar på Rapid cykling, medikasjon var...galt i det tydligvis fra deg..jeg.er vel ikke yndlings personen din. Det har jeg jo skjønt for lengst...

Hva med gråsonen ??

Jeg har sagt det før NHD - hvis dere ikke liker meg her (som dere tilsynlatene ikke gjør) - få Webmaster til å slette meg for godt. Gjør meg ingenting.. Gjør det !!

Hva med å ta til deg det NHD skriver? Det han skriver om er adferden din. Du skriver endel ting som ikke har noe med tema og gjøre. Han mener helt sikkert ikke å "rakke" ned på deg som person, men om du gjøre noe med måten du skriver ting på ville dette vært fint. Ingen mener at du trenger å stenges ute, her overreagerer du og.....

Skrevet

Hva med gråsonen ??

Liker _deg_?

Jeg liker deg godt på dagtid når du er klok og velformulert.

Jeg liker dårlig de innleggene du skriver andre ganger når du er totalt forskjellig fra det jeg skrev i forrige setning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...