Gjest andegakk Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 ''Da definerer vi *intelligent* på vidt forskjellige måter.. ;)'' Ikke nødvendigvis. Jeg tror mange av disse egentlig er høyst kapable intelligensmessig, men de velger annerledes fra meg og kanskje deg. Og ikke minst er "vi" prisgitt "dem" når det kommer til praktiske løsninger som f.eks bygg, mur, maling, bil, data o.l. Jadda, ingeniører er fagpersoner, men ikke undervurder 'noksagter' fra bygda. ''Jeg tror mange av disse egentlig er høyst kapable intelligensmessig'' Virker ikke som de skarpeste knivene i skuffen: ''- Det er helt idiotisk. Hele bygda kan ikke ta hensyn til to piloter, sier Jon-Kåre, som dro hjem i tre-tida om morgenen. Da var det fem-seks biler som kjørte rundt.'' ''- Det er ikke umulig at vi «burner» og at det blir litt bråk, men alle kan ikke ta hensyn til pilotene, sier Jon-Kåre.'' ''- Jeg tror ikke vi bryr oss så mye om politiet. De kan gå rundt her som en liten plage, men vi skal helt sikkert fortsette, forteller 17-åringen.'' 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367434-syk-problemstilling/page/3/#findComment-3201803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 ''Jeg tror mange av disse egentlig er høyst kapable intelligensmessig'' Virker ikke som de skarpeste knivene i skuffen: ''- Det er helt idiotisk. Hele bygda kan ikke ta hensyn til to piloter, sier Jon-Kåre, som dro hjem i tre-tida om morgenen. Da var det fem-seks biler som kjørte rundt.'' ''- Det er ikke umulig at vi «burner» og at det blir litt bråk, men alle kan ikke ta hensyn til pilotene, sier Jon-Kåre.'' ''- Jeg tror ikke vi bryr oss så mye om politiet. De kan gå rundt her som en liten plage, men vi skal helt sikkert fortsette, forteller 17-åringen.'' Ser den, men vi snakker om en 17-åring som har fått løsrevne uttalelser sitert i riksdekkende media. Jeg kjenner ikke gutten, har ikke vært i Ørsta engang, men syns det er leit at han blir offer for en del knusende og meget usaklige personangrep. Og tåpelige holdninger på ett felt utelukker ikke god IQ eller dømmekraft på et annet felt. I kommentarene under nevnte artikkel var det lagt ut en link til bloggen til faren hans. Jeg sier ikke meir.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367434-syk-problemstilling/page/3/#findComment-3201992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.