Gå til innhold

Bok

Anbefalte innlegg

Gjest Melis36
Skrevet

Jeg har boken Snømannen av Jo Nesbø,men har ikke lest den enda,burde jeg ha lest de foregående bøkene før jeg begynner evnt på snømannen?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville vurdert de andre først, ja. Det er ikke helt nødvendig, men det er gjennomgangstemaer i disse bøkene.

Jeg vil anbefale deg å lese de andre først.

Gjest Melis36
Skrevet

Jeg ville vurdert de andre først, ja. Det er ikke helt nødvendig, men det er gjennomgangstemaer i disse bøkene.

Jeg vil anbefale deg å lese de andre først.

Okey,da blir snømannen gitt bort hehe....orker ikke begynne å lese de andre engang :) takk for svaret.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okey,da blir snømannen gitt bort hehe....orker ikke begynne å lese de andre engang :) takk for svaret.

Du må ikke lese de andre først, men det kan være lurt, så jeg ville nok heller gitt Snømannen en sjanse enn å gi den bort.

Gjest Melis36
Skrevet

Du må ikke lese de andre først, men det kan være lurt, så jeg ville nok heller gitt Snømannen en sjanse enn å gi den bort.

Ja men da skal jeg begynne å lese den etterhvert :) den virker jo spennende :)

Skrevet

Jeg synes i grunnen det er best å lese bøkene i rekkefølge, handlingen er forsåvidt avsluttende i hver bok, men Harry Hole har jo et liv og i de første bøkene er det vel også en rød tråd i sakene om jeg ikke husker helt feil.

Men de kan leses enkeltvis i tilfeldig rekkefølge også forsåvidt.

Gjest prust
Skrevet

Ja men da skal jeg begynne å lese den etterhvert :) den virker jo spennende :)

Jeg begynte midt i serien av nesbø-bøker (Rødstrupe). Likte den kjempegodt!

Men etter den, leste jeg alle bøkene i rekkefølge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...