Gå til innhold

Hysteri!

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg er hysterisk; det skjønner jeg nå, og det sa også MMPI-II-rapporten...

Jeg har ikke psykoseproblemer, jeg har ikke depressive symptomer.

Det er rett og slett hysteri - jeg er tenker at jeg har alt mulig av sykdommer. Det er psykose, det er depresjon, det er angst, det er hypokondri, det er etc. etc...

Jeg er også overmedisinert. Går jo på 30 mg Abilify og 20 mg Cipralex.

Det blir man tung av - det kan forklare den økte energien jeg fikk da jeg autoseponerte!

Vurderer å bare kutte begge medisinene sporensstreks...

Jeg blir sikkert mer hysterisk av det, da. Og da kommer psykiateren til å tolke det som at jeg er psykotisk.

Men MMPI-II-rappoerten SA hysteri!!!

Vet ikke hva jeg... de blir sikkert sure om jeg autoseponererer... og ofte får en jo også abstinenser...

Men jeg vet jo hvordan jeg trapper ned på begge to, jeg.

Synd at psykiateren er på ferie...

Skrevet

''Synd at psykiateren er på ferie...''

Når psykiateren har ferie, er din oppgave å fortsette med de medisinene og det opplegget dere avtalte før ferien.

Gjest theLove
Skrevet

Tok du den testen på nettet selv, eller hos en lege?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Synd at psykiateren er på ferie...''

Når psykiateren har ferie, er din oppgave å fortsette med de medisinene og det opplegget dere avtalte før ferien.

Ja... det er jo det. Sant nok. Jeg får bare fortsette med dritten.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tok du den testen på nettet selv, eller hos en lege?

Tok den da jeg var innlagt på psykiatrisk i 2003.

Gjest theLove
Skrevet

Men det er jo 8 år siden da, du kan jo ha forandret deg masse siden den gang.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Men det er jo 8 år siden da, du kan jo ha forandret deg masse siden den gang.

Ikke vet jeg... men har jo det jo ganske likt som for 8 år siden...

Gjest theLove
Skrevet

Ikke vet jeg... men har jo det jo ganske likt som for 8 år siden...

Du kan jo ta testen på nettet da, om du vil og orker.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du kan jo ta testen på nettet da, om du vil og orker.

MMPI? Tror ikke den ligger på nettet, nei, det ville vel vært katastrofe for psykologene. =)

Gjest theLove
Skrevet

MMPI? Tror ikke den ligger på nettet, nei, det ville vel vært katastrofe for psykologene. =)

Jo, den ligger på nettet. Har tatt den der selv, hehe. Men den bør tas hos en behandler for at det skal bli helt riktig. For bare en spesielt kan tolk det helt riktig. Nettet kan kanskje bare gi noen hint.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jo, den ligger på nettet. Har tatt den der selv, hehe. Men den bør tas hos en behandler for at det skal bli helt riktig. For bare en spesielt kan tolk det helt riktig. Nettet kan kanskje bare gi noen hint.

Hm... fant den ikke. Men samme kan det være. Jeg har jo tatt testen på DPS, og den sa jeg var hysterisk.

Gjest theLove
Skrevet

Hm... fant den ikke. Men samme kan det være. Jeg har jo tatt testen på DPS, og den sa jeg var hysterisk.

Vil du ha link til den da? Er på engelsk da, så må evt. ha ordbok, hehe.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vil du ha link til den da? Er på engelsk da, så må evt. ha ordbok, hehe.

Nå har jeg tatt den...

Jeg gadd faktisk.

Men... skårer jo på mange ting?

Skrevet

Ja... det er jo det. Sant nok. Jeg får bare fortsette med dritten.

Også synes jeg du skal slutte med diagnosespekulasjonene dine her på dol. Du kan heller notere ned bekymringene dine i en logg og ta loggen med til behandler når ferien er over.

Gjest theLove
Skrevet

Nå har jeg tatt den...

Jeg gadd faktisk.

Men... skårer jo på mange ting?

Jeg skåret høyest på paranoia, Lassitude-malaise (hva i all verden er det?), hysteri, PTSD, depresjon, angst og schizofreni.

Gjest pysekatt
Skrevet

Lenge siden det da...

Har vel forandret deg siden det?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg skåret høyest på paranoia, Lassitude-malaise (hva i all verden er det?), hysteri, PTSD, depresjon, angst og schizofreni.

Jeg skårte høyest på depresjon, schizofreni og "psychastenia"... ikke på paranoia... men store utslag på "faking bad" kategorien og!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...