Gå til innhold

Faking bad...

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tok nettopp MMPI-2-testen på nettet...

Fikk store utslag på "faking bad" - kategorien...

Hva betyr det?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvor mye kom opp der da?

85 på F og 87 på Fb!!!

Gjest theLove
Skrevet

85 på F og 87 på Fb!!!

Hmm, var det mange spørsmål du bare trykket noe uten å være sikker på hva som var rett?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hmm, var det mange spørsmål du bare trykket noe uten å være sikker på hva som var rett?

For å være ærlig følte jeg meg ikke sikker på noe som helst.

Gjest theLove
Skrevet

For å være ærlig følte jeg meg ikke sikker på noe som helst.

OK, kanskje svarene ble litt tilfeldig da?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

OK, kanskje svarene ble litt tilfeldig da?

Ja, er sikkert sånn ja. Jeg får slå meg til ro med det, prøve. Har tatt litt Truxal for å slappe av, og logger av nå... dette var bare veldig triggende for hva nå enn som feiler meg.

Gjest theLove
Skrevet

Ja, er sikkert sånn ja. Jeg får slå meg til ro med det, prøve. Har tatt litt Truxal for å slappe av, og logger av nå... dette var bare veldig triggende for hva nå enn som feiler meg.

Det var nå bare en test på nettet, det må jo spesialister til for å tolke det rett.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det var nå bare en test på nettet, det må jo spesialister til for å tolke det rett.

Tenker bare på at det står "faking bad" på rapporten de har på DPS, og at de lurer meg.... later som de forstår meg... mens de i virkeligheten planlegger en politisak mot meg! Og der er jo beviset liggende! For når jeg spurte om journalen var ikke den MMPI-rapporten der! De sa noe annet enn det rapporten sa, for å narre meg, og samle bevis.

Gjest theLove
Skrevet

Tenker bare på at det står "faking bad" på rapporten de har på DPS, og at de lurer meg.... later som de forstår meg... mens de i virkeligheten planlegger en politisak mot meg! Og der er jo beviset liggende! For når jeg spurte om journalen var ikke den MMPI-rapporten der! De sa noe annet enn det rapporten sa, for å narre meg, og samle bevis.

Hva har du gjort galt som politiet liksom skal lage sak ut av da? Jeg tror ikke du har noe å frykte. Du høres paranoid ut bare.

Skrevet

Det betyr at du må finne på noe litt mer hyggelig i sommer en det du gjør nå.

Gjest togli
Skrevet

Du..... du er bare paranoid! Slapp av!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...