Gjest SMIRnøff Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Trur du det ville hjelpe meg? En diger sprøyte, rett i rævva? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 For mange har depotmedisin bedre effekt enn tabletter. Forskjellen er betydelig for de som slurver litt med inntaket. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 For mange har depotmedisin bedre effekt enn tabletter. Forskjellen er betydelig for de som slurver litt med inntaket. Jeg slurver veldig. Mange dager jeg glemmer det helt. Tidspunktene varierer veldig, fra 08 til 20. Har aldri prøvd Zyprexa da. Jeg vil prøve depot jeg, men Risperdal er noen fandenskap. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 Jeg slurver veldig. Mange dager jeg glemmer det helt. Tidspunktene varierer veldig, fra 08 til 20. Har aldri prøvd Zyprexa da. Jeg vil prøve depot jeg, men Risperdal er noen fandenskap. ''Jeg slurver veldig. Mange dager jeg glemmer det helt. '' Merker du ikke at du blir sykere når du slurver med medisinen din? Jeg må ta min til punkt og prikk, ellers blir jeg garantert sykere etter en stund. Ta deg sammen gutt :-) 0 Siter
Gjest ha noe å klage over! Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 ''Jeg slurver veldig. Mange dager jeg glemmer det helt. '' Merker du ikke at du blir sykere når du slurver med medisinen din? Jeg må ta min til punkt og prikk, ellers blir jeg garantert sykere etter en stund. Ta deg sammen gutt :-) Han vil vell ikke ha det bra da.... 0 Siter
Gjest pysekatt Skrevet 20. juli 2011 Skrevet 20. juli 2011 ''En diger sprøyte'' Den er ikke så diger! Ja, det vil hjelpe deg hvis du ikke tar medisinen din. Da slipper du tenke på piller mer, det er fordelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.