Gå til innhold

Har jeg overreagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes du skal si opp Marit så fort som mulig. Verken hun eller du har godt av dette "samboerskapet". Hun trenger dessuten også psykisk hjelp etter min mening.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

4

• Elis31

3

• Mary Poppins

2

• XbellaX

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som nevnt har han brukt øretelefoner etter 23. Jeg aner faktisk ikke hava hun har hørt, bortsett fra sin egen tv som står på hele natten.

Hun er veldig redd og mener at leiligheten er hjemsøkt. Så hun bestilte en slags djevelutdriver for å rense leiligheten. Dette fortalte hun meg. Da satte jeg foten ned og sa at det kom jeg ikke til å tillate.

Nei, om ungdommen brukte øretelefoner evt hadde lavt volum burde hun ikke ha noe å klage over.

Skrevet

Tusen takk for flott svar!

Jeg er, som nevnt lenger ned i tråden, utrolig glad for at jeg tok mot til meg og skrev dette innlegget.

Utelukkende positive svar, for meg altså. At jeg ikke har overreagert.

Du har helt rett at her er det mye å lære for meg.

Ikke bli brukt som dørmatte, ikke strekke meg for langt og velge venner med omhu.

Og lytte til magefølelsen. Føles det i magen så ER det noe som ikke stemmer og jeg må ta det på alvor.

Jeg er egentlig, nå da etter alle positive tilbakemeldinger, stolt over at jeg tok hensyn til meg selv, omsider, og ikke minst tok vare på sønnen min.

''Jeg er egentlig, nå da etter alle positive tilbakemeldinger, stolt over at jeg tok hensyn til meg selv, omsider, og ikke minst tok vare på sønnen min.''

Supert. Fortsett med det!

:-)

Ha en fin dag!

mvh

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg synes du skal si opp Marit så fort som mulig. Verken hun eller du har godt av dette "samboerskapet". Hun trenger dessuten også psykisk hjelp etter min mening.

Hun er sagt opp og flytter siste dag i august.

Det ble jo et drama av det og selv om hunselv sa hun ville flytte.

Tenk at jeg kunne kaste en enslig mor og hennes barn på gaten. Drama. Det er jo ikke det det handler om i det hele tatt.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Du har overhodet ikke overreagert!

Denne Marit virker som en bortskjemt drittunge som sutrer over at hun ikke får viljen sin. Også så utakknemlig hun har vært ovenfor deg!

Takk. Jeg føler meg også utakknemlig behandlet. Og "brukt" på en måte.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det høres ut som du har levd under tøft press lenge , og jeg syns definitivt IKKE at du har overreagrert. Din bestevenninne oppfører seg hverken som en god venninne eller god mor. Etter min mening gjør hun sin datter en bjørnetjeneste med å forsvare henne i en oppførsel som i min verden er helt absurd, og det hun gjør mot deg er rett og slett ufint!

Ja, slik du vinkler det har jeg ikke tenkt på, men jammen har du rett!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Nei, om ungdommen brukte øretelefoner evt hadde lavt volum burde hun ikke ha noe å klage over.

Nei, seriøst, jeg aner virkelig ikke hva hun har hørt!

Kanskje hun har hallusinert. Eller rett og slett bare hater meg og er en dritt som vil klage over alt og alle fordi hun ahr et mislykket liv.

Gjest Hulderen
Skrevet

Hun er sagt opp og flytter siste dag i august.

Det ble jo et drama av det og selv om hunselv sa hun ville flytte.

Tenk at jeg kunne kaste en enslig mor og hennes barn på gaten. Drama. Det er jo ikke det det handler om i det hele tatt.

Så bra at du har fått sagt henne opp! Får håpe hun flytter pent og rolig uten å skape noe mer trøbbel.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Så bra at du har fått sagt henne opp! Får håpe hun flytter pent og rolig uten å skape noe mer trøbbel.

Å nei da. Dette blir ikke rolig og uten konflikter. Følg med på neste innlegg, Har jeg overreagert, del 2.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes helt ærlig og oppriktig at det høres ut som om du gjør alt riktig, men du har tydeligvis fått en leieboer fra helvete.

Jeg leste også nummer 2, og dette er nok mennesker du gjør lurt i å holde deg unna. De høres destruktive og ustabile ut. Dessverre.

Lykke til!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg synes helt ærlig og oppriktig at det høres ut som om du gjør alt riktig, men du har tydeligvis fått en leieboer fra helvete.

Jeg leste også nummer 2, og dette er nok mennesker du gjør lurt i å holde deg unna. De høres destruktive og ustabile ut. Dessverre.

Lykke til!

Ja, jeg er totalt enig med deg.

Slike mennesker kan i ytterste konsekvens bli "farlige".

Forsåvidt har de allerede vært det.

Takk for svar!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg hadde aldri i verden latt en jente, som har en kjæreste som har banket opp min sønn tidligere, bo i mitt hus.

Jeg hadde heller aldri akseptert å fått gjentatte klager på støy fra en leietaker jeg faktisk har gjort en tjeneste for.

Med andre ord hadde jeg ikke hatt denne jenta boende hos meg i det hele tatt.

Når det gjelder kommentaren til kjæresten til jenta om å grisebanke din sønn, så er det så fullstendig uakseptabelt at det hadde vært på hue og ræva ut på dagen.

Så nei, du har ikke overreagert :-)

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden latt en jente, som har en kjæreste som har banket opp min sønn tidligere, bo i mitt hus.

Jeg hadde heller aldri akseptert å fått gjentatte klager på støy fra en leietaker jeg faktisk har gjort en tjeneste for.

Når det gjelder kommentaren til kjæresten til jenta om å grisebanke din sønn, så er det så fullstendig uakseptabelt at det hadde vært på hue og ræva ut på dagen.

''Når det gjelder kommentaren til kjæresten til jenta om å grisebanke din sønn, så er det så fullstendig uakseptabelt at det hadde vært på hue og ræva ut på dagen.''

Jepp. Det er noe i det med å leie ut til kjente altså, eller til noen som kjenner noen... Man bør ikke det rett og slett. Ikke med mindre man kjenner vedkommende veldig godt.

Mary Poppins
Skrevet

''Når det gjelder kommentaren til kjæresten til jenta om å grisebanke din sønn, så er det så fullstendig uakseptabelt at det hadde vært på hue og ræva ut på dagen.''

Jepp. Det er noe i det med å leie ut til kjente altså, eller til noen som kjenner noen... Man bør ikke det rett og slett. Ikke med mindre man kjenner vedkommende veldig godt.

Stort sett ville jeg ikke leid ut til kjente, med mindre det var en jente/gutt jeg _visste_ var veldig ordentlig, ryddig og hadde økonomien i orden. Altså ville det ikke hjulpet at jeg kjente foreldrene godt, jeg måtte kjent vedkommende som skal leie hos meg godt.

Det samme gjelder å ansette kjente på jobben. Det er stort sett ikke heldig.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Stort sett ville jeg ikke leid ut til kjente, med mindre det var en jente/gutt jeg _visste_ var veldig ordentlig, ryddig og hadde økonomien i orden. Altså ville det ikke hjulpet at jeg kjente foreldrene godt, jeg måtte kjent vedkommende som skal leie hos meg godt.

Det samme gjelder å ansette kjente på jobben. Det er stort sett ikke heldig.

Jeg har lært det vi alle egentlig vet. Inngå ikke slike avtaler med kjente. Dette gjelder selvsagt bilsalg, leilighetssalg etc.

Jeg hadde dårlig magefølelse ifh å leie til Marit. Synd jeg ikke fulgte den.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Takk for svar.

Jeg visste ikke at kjæresten til Marit hadde banket sønnen min før han kom med grisebanketruslene. Da fotalte min sønn at dette hadde skjedd tidligere.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Man bør ikke gjøre det om man kjenner de veldig godt heller. Jeg trodde jeg gjorde det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...