Gå til innhold

Er alle roboter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tenker jeg

Meningen med livet er kjærlighet var det en kreftsyk nå avdød person som sa. Det synes jeg var fint. Vi burde nok tenke mer på hva vi kan gjøre for andre, enn at vårt liv er tomt på en eller annen måte.

Når det gjelder jobb tror jeg alle må bidra til et felleskap. Noen er syke og kan ikke bidra så mye, men jeg tror det vil bli forandringer slik at alle må bidra litt. Nettopp fordi det blir flere og flere på trygd.

Når jeg tenker på resten av verden gremmes jeg over at vi har det så bra i Norge, men ikke er noe særlig fornøyd uansett. Mange andre land sliter med fattigdom, de jobber fra morgen til kveld i stusselige fabrikker osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367470-er-alle-roboter/#findComment-3201403
Del på andre sider

Gjest Robotverden

Meningen med livet er kjærlighet var det en kreftsyk nå avdød person som sa. Det synes jeg var fint. Vi burde nok tenke mer på hva vi kan gjøre for andre, enn at vårt liv er tomt på en eller annen måte.

Når det gjelder jobb tror jeg alle må bidra til et felleskap. Noen er syke og kan ikke bidra så mye, men jeg tror det vil bli forandringer slik at alle må bidra litt. Nettopp fordi det blir flere og flere på trygd.

Når jeg tenker på resten av verden gremmes jeg over at vi har det så bra i Norge, men ikke er noe særlig fornøyd uansett. Mange andre land sliter med fattigdom, de jobber fra morgen til kveld i stusselige fabrikker osv.

Så klokt skrevet, nå fikk jeg en god start på dagen :-)

Enig i alt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367470-er-alle-roboter/#findComment-3201439
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...