Gå til innhold

Sarahs Nøkkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest prust
Skrevet

Ja - jeg leste den i vår. Sterk historie.

Jeg liker bøker som har to parallelle historier, gjerne fral ulike tidsperioder, som flettes sammen til én.

Skrevet

Nydelig bok, gripende historie, men slutten var litt for amerikansk for meg. :o) Men jeg likte boka veldig godt og anbefaler den stadig.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg kjøpte den for en stund siden da jeg skulle ut på en togreise, men fikk ikke begynt på den da. Den har ligget på nattbordet mitt siden og nå begynte jeg på den i natt og er helt oppslukt av den;-)

Skrevet

Anbefaler den jeg også, men jeg må innrømme at siste tredjedelen av boka var en liten nedtur - det ble altfor forutsigbart og klisjépreget for min del...

Skrevet

Jeg kjøpte den i går på nett, så jeg har ikke fått den enda :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Anbefaler den jeg også, men jeg må innrømme at siste tredjedelen av boka var en liten nedtur - det ble altfor forutsigbart og klisjépreget for min del...

Enig. Akkurat siste delen ble litt for klisje. Boka er bra allikevel, verdt å lese.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...