Gå til innhold

quetiapin igjen

Anbefalte innlegg

Gjest pysekatt
Skrevet

Må bare banne litt: Fy faen jeg er dårlig i dag, vondt i hele kroppen (overdriver ikke), kvalm,varm,fjern og uvel. Og dette har ingenting med at jeg ikke tok quetiapin i natt?

Sov nesten ikke, var topp i dag tidlig..så begynte det å prikke/strømme i kroppen. Hva er dette?

Orker ikke være dårlig, tror du det hjelper å ta pillene i kveld?

Gjest pysekatt
Skrevet

Har hatt selvmordstanker, angrer på det nå. Tror jeg får ønsket mitt oppfyllt, føles slik...får masse tanker. Og halve hodet mitt er rart,vil ikke dø men klarer ikke leve på denne måten. Sol og i dag, og jeg må ligge...nei.

Gjest pysekatt
Skrevet

Har hatt selvmordstanker, angrer på det nå. Tror jeg får ønsket mitt oppfyllt, føles slik...får masse tanker. Og halve hodet mitt er rart,vil ikke dø men klarer ikke leve på denne måten. Sol og i dag, og jeg må ligge...nei.

Men jeg fortjener det sikkert, er jo jeg som lager min egen virkelighet. Klarer ikke det her jeg, skape et godt liv for meg selv.

Gjest mener jeg
Skrevet

Men jeg fortjener det sikkert, er jo jeg som lager min egen virkelighet. Klarer ikke det her jeg, skape et godt liv for meg selv.

Ta medisinen din med en gang du. Du er syk, det handler ikke om å ikke fortjene noe dette. Du trenger medisiner for å fungere, og det er det mange som gjør. Tror du alle de fortjener å ha det ille uten medisiner?

Gjest pysekatt
Skrevet

Ta medisinen din med en gang du. Du er syk, det handler ikke om å ikke fortjene noe dette. Du trenger medisiner for å fungere, og det er det mange som gjør. Tror du alle de fortjener å ha det ille uten medisiner?

''Du er syk''

Og derfor klarer jeg ikke takle det, dette som kommer ovenfra. Prinsessa er ikke syk, så hun takler det. Føler at jeg feiler, at jeg er svak som må beskytte meg selv mot noe som er en "gave".

Vil takle det, og la det utvikle seg. Men det hjelper å sove, får sove på lav dose. Ikke antipsykotisk effekt?

Det er sterke krefter, ja det er det...tror ikke jeg er syk, bare takler det ikke. Og det er synd! Men skriver her på psykistri, vet det er det samme bare ulike tolkninger...

Gjest pysekatt
Skrevet

Kan være revmatisme, får jo vondt overalt da.

Gjest theLove
Skrevet

''Du er syk''

Og derfor klarer jeg ikke takle det, dette som kommer ovenfra. Prinsessa er ikke syk, så hun takler det. Føler at jeg feiler, at jeg er svak som må beskytte meg selv mot noe som er en "gave".

Vil takle det, og la det utvikle seg. Men det hjelper å sove, får sove på lav dose. Ikke antipsykotisk effekt?

Det er sterke krefter, ja det er det...tror ikke jeg er syk, bare takler det ikke. Og det er synd! Men skriver her på psykistri, vet det er det samme bare ulike tolkninger...

Ta medisinen din, det vil bli bedre. Du er ikke svak.

Gjest pysekatt
Skrevet

Ta medisinen din, det vil bli bedre. Du er ikke svak.

Gjorde det i går og sov til tolv i dag, tydelig at jeg var ganske sliten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...