Gå til innhold

Gutt på fire som bruker smokk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er dessverre ikke helt uvanlig. Mine tanker er at foreldrene er en smule svake på grensesetting... Men det er ikke sikkert det stemmer altså. :o)

Jeg ser ingen grunn til at barn over tåteflaske- / puppestadiet skal gå rundt med smokk på dagtid.

Jeg synes gutten ser ut som en 2-åring på bildet jeg. Han er sikkert 4 nå, men var kanskje yngre da det bildet ble tatt?

Jeg tror de fleste har sluttet med smokk i en alder av 4 år, men ikke alle. Jeg synes selv en 4-åring er for stor til å bruke smokk.

Annonse

Alt hva folk legger merke til/henger seg opp i!!

Men dette bildet er neppe nytt - pusen er jo hos veterinær og kunne uansett ikke fotograferes med den nåværende fireåringen. Gutten ser dessuten mye yngre ut.

Uansett synes jeg ikke det er galt om en unge bruker kvelds-/nattsmokk også som fireåring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...