Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

15

• Dorthe

7

• tusseline

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg vil ikke ha is når det regner sånn som nå. Blir ikke det helt feil? Må ha noe varmt. En feit grateng med masse godt i, og hvitløksbaguetter. Det kan passe. Og bok. Jeg er nesten ferdig med Kaufmanns bok om kreativitet. Det er den eneste interessante boken jeg noen gang har lest om det emnet. Bare noen sider igjen, så nå må jeg finne på noe nytt. Litt for rastløs til å lese, tror jeg. Spille Angry birds, kanskje. Jeg er dritgod.

Nå er jeg veldig lei av regn, altså.

Jeg vil ikke ha is når det regner sånn som nå. Blir ikke det helt feil? Må ha noe varmt. En feit grateng med masse godt i, og hvitløksbaguetter. Det kan passe. Og bok. Jeg er nesten ferdig med Kaufmanns bok om kreativitet. Det er den eneste interessante boken jeg noen gang har lest om det emnet. Bare noen sider igjen, så nå må jeg finne på noe nytt. Litt for rastløs til å lese, tror jeg. Spille Angry birds, kanskje. Jeg er dritgod.

Nå er jeg veldig lei av regn, altså.

''Nå er jeg veldig lei av regn, altså.''

Men har det ikke bare regnet noen timer da? (Eller kanskje du ikke bor på østlandet. Vestlandet kan vel egentlig omdøpes til Regnlandet.)

Annonse

''Nå er jeg veldig lei av regn, altså.''

Men har det ikke bare regnet noen timer da? (Eller kanskje du ikke bor på østlandet. Vestlandet kan vel egentlig omdøpes til Regnlandet.)

Jeg bor på østlandet, og vi har vel knapt hatt en dag helt uten regn i sommer. Det var en og en halv uke med strålende vær her, men da var vi selvsagt på vestlandet. Da vi satte kursen hjemover ble vi møtt med flomvarsel. Vått, vått, vått. Har jeg lov til å være litt lei da, frosk? Kanskje til og med lov til å sutre litt?:)

Jeg bor på østlandet, og vi har vel knapt hatt en dag helt uten regn i sommer. Det var en og en halv uke med strålende vær her, men da var vi selvsagt på vestlandet. Da vi satte kursen hjemover ble vi møtt med flomvarsel. Vått, vått, vått. Har jeg lov til å være litt lei da, frosk? Kanskje til og med lov til å sutre litt?:)

''Kanskje til og med lov til å sutre litt?:)''

Du vet da at sutring kun er tillatt på søndager ;-)

Jeg klippet omtrent av hele håret på våren og dermed forandret fargen seg også drastisk. Det er ikke snakk om noen få grå hår hos meg....jeg er hvithåret...... Var veldig mørk engang i tiden og i det siste har jeg farget det slikt. Gjett om alle rundt meg skvatt da jeg kom snauklippet som en mann;-)

Herlig!

Syns forøvrig at grått hår er flott på de fleste, men grå ettervekst er ikke stilig... F.eks har jeg ei venninne som blei gråhåra da ho var ca 20 år - skjønner godt at ho følte behov for å farge det i begynnelsen, men nå har ho sin naturlige farge som kler henne aldeles "smashing" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...