Gå til innhold

sperret...spent....sliten


mousie

Anbefalte innlegg

Hei...

sitter her og det er natt.. igjen... er hjemme hos foreldrene mine som er "ansatt som fastvakter" for meg... har egentlig flytta hjemmefra for lenge siden....

er sliten av å være en belastning for dem og ikke klare meg sjøl...nå som jeg liksom er voksen..

jeg har været igjennom mange år med psykisk, fysisk og seksuelt misbruk og er veldig preget av det... lurer på om det finnes noe støttegruppe av noe slag i nærheten av buskerud hvor man kan møte mennesker somKJENNER følelsene og VEIT hva jeg snakker om eller rettere sagt prøver å snakke om for psykologer o.l

jeg prøver stadig å tegne male litt men det er ikke sånt jeg kan snakke med hu om... hvis jeg rabler når jeg er på timene ber ho meg legge vekk skrivesakene... slit...

veit ikke åssen ting går nå men skulle ønske jeg kunne ha kontakt med noen som veit hva ting dreier seg om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære lille mus!

Har du forsøkt å ta kontakt med SMI eller Krisesenteret der du bor? Der er det folk som skjønner hva du snakker om, som kan gi deg noen råd på veien.

Du sier ikke noe om hvor gammel du er - hvis du går på skole kan kanskje Utekontakten eller Helsestasjon for videregående skoler være noe?

Det er FLOTT at du har forsøkt å male litt! Det synes jeg du skal fortsette med. At psykologen ber deg legge vekk pennen mens du er der kan jeg faktisk forstå. H*n ønsker nok å få kontakt med deg, vil vel ikke la deg drodle vekk timen!

Du kan også skrive litt mer her inne, for her er det flere som har liknende historie og bakgrunn som deg, som vil kunne komme med sine erfaringer og gode råd.

Lykke til Mousie, stå på!

Oppmuntringsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...