Gå til innhold

Nå kan du selge sokkene dine for 200 kr.

Anbefalte innlegg

Gjest andegakk

''Flere jenter er den siste tida blitt kontaktet av en ukjent mann som vil kjøpe deres brukte sokker. ''

''Mannen bak gruppa reiser rundt i Norge for å møte jenter som vil selge ham sokkene sine for 200 kroner per par. Han skriver at han bare vil bare kjøpe sokker av jenter som vil møte ham. Første gang han handler med ei jente, vil han også lukte på sokkene, for å undersøke om «kvaliteten er god nok».''

http://www.dagbladet.no/2011/07/21/nyheter/innenriks/facebook/sjikane/17378986/

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det er så jævla typisk at det kun er kvinner som skal kunne tjene penger på sånt. Det er veldig sjelden kvinner har hatt lyst til å kjøpe mine sokker. Ikke engang blottekvinner utsettes vi menn for i spesielt stor grad.

Det er ikke enkelt å være mann.

Gjest togli

Det er så jævla typisk at det kun er kvinner som skal kunne tjene penger på sånt. Det er veldig sjelden kvinner har hatt lyst til å kjøpe mine sokker. Ikke engang blottekvinner utsettes vi menn for i spesielt stor grad.

Det er ikke enkelt å være mann.

Stakkars dere!! Når jeg leser slike innlegg er jeg utrolig glad jeg er kvinne:)))

*leter i skittentøyskurven etter skitne sokker*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...