Olav Femte Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Jeg er for alt som bringer deg igjennom dagen, være seg piller, bønn, eller en hel flaske sprit. 0 Siter
Gjest Skriv noe med mening, eller la vær å skriv i det hele tatt. Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Og der var du tilbake igjen?Du takket for deg for 2-3 dager siden. Og here we go again med uendelig mange meningsløse innlegg og svada fra deg. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Skrevet 22. juli 2011 Og der var du tilbake igjen?Du takket for deg for 2-3 dager siden. Og here we go again med uendelig mange meningsløse innlegg og svada fra deg. Jeg har sagt til Webmaster å slette meg - ser ikke ut som han gjør det.. PS: "Skriv noe med mening eller la vær å skriv" Frank Sinatra var kjempe i alle former.... 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har sagt til Webmaster å slette meg - ser ikke ut som han gjør det.. PS: "Skriv noe med mening eller la vær å skriv" Frank Sinatra var kjempe i alle former.... Webmaster har jo ingen mulighet til å slette deg som bruker, du må da ha fått med deg det nå... og hvis h*n skulle ha fått det til, kunne du jo på fem minutter opprette en ny brukerkonto. Det er da opp til den enkelte å skrive eller ikke skrive (med eller uten mening) her på forumet: 0 Siter
Gjest Skriv noe med mening, eller la vær å skriv i det hele tatt Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har sagt til Webmaster å slette meg - ser ikke ut som han gjør det.. PS: "Skriv noe med mening eller la vær å skriv" Frank Sinatra var kjempe i alle former.... Frank sinatra var fantastisk. Men hva i Herrens rike har det å gjøre på et forum for psykiatri? Må noen slette deg for at du skal oppføre deg? Er jo bare å lage seg en ny profil, og Webm. har da vitterlig nok å ta seg til. Du får da ta ansvar selv. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har sagt til Webmaster å slette meg - ser ikke ut som han gjør det.. PS: "Skriv noe med mening eller la vær å skriv" Frank Sinatra var kjempe i alle former.... På http://www.doktoronline.no/info/betingelser.html står det følgende: ''Dersom du ikke lenger ønsker å være registrert som bruker i Doktor Online, kan du ta direkte kontakt med oss. Adresser: E-post: [email protected] Telefon: 22 58 58 27'' Prøv dette du:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.