Gå til innhold

Som Frank Sinatra sa:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for alt som bringer deg igjennom dagen, være seg piller, bønn, eller en hel flaske sprit.

Gjest Skriv noe med mening, eller la vær å skriv i det hele tatt.
Skrevet

Og der var du tilbake igjen?Du takket for deg for 2-3 dager siden. Og here we go again med uendelig mange meningsløse innlegg og svada fra deg.

Skrevet

Og der var du tilbake igjen?Du takket for deg for 2-3 dager siden. Og here we go again med uendelig mange meningsløse innlegg og svada fra deg.

Jeg har sagt til Webmaster å slette meg - ser ikke ut som han gjør det..

PS: "Skriv noe med mening eller la vær å skriv"

Frank Sinatra var kjempe i alle former....

Skrevet

Webmaster har jo ingen mulighet til å slette deg som bruker, du må da ha fått med deg det nå... og hvis h*n skulle ha fått det til, kunne du jo på fem minutter opprette en ny brukerkonto.

Det er da opp til den enkelte å skrive eller ikke skrive (med eller uten mening) her på forumet:

Gjest Skriv noe med mening, eller la vær å skriv i det hele tatt
Skrevet

Frank sinatra var fantastisk. Men hva i Herrens rike har det å gjøre på et forum for psykiatri?

Må noen slette deg for at du skal oppføre deg? Er jo bare å lage seg en ny profil, og Webm. har da vitterlig nok å ta seg til. Du får da ta ansvar selv.

Gjest Kayia
Skrevet

http://www.doktoronline.no/info/betingelser.html står det følgende: ''Dersom du ikke lenger ønsker å være registrert som bruker i Doktor Online, kan du ta direkte kontakt med oss.

Adresser:

E-post: [email protected]

Telefon: 22 58 58 27'' Prøv dette du:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...