Gå til innhold

Svigermor.!!!!.


Gjest Havet Blått

Anbefalte innlegg

Gjest Havet Blått

hei..Alle... m/ lille venn..

Nå jeg er sliten og"lei" av svigermor. bla masse igjen repriser bla-bla-ovs.

(jæv) slitensom som jeg hadde slik,, svigernor tør ikke tilbake egen hjem pga alene igjen... jeg forslår og veldig fint som type som er omsorgsbolig med sentralt...

neiiiiii, ufff :(

håpløs....

bare jeg må mottak med hals krumpe... (MED sur føtter )

okey sikker hun trenger mer stundt til... håper ikke for lenger hos oss til vi eldre nok på tid gamle hjem..:¤

håper at dere få opp til humør reste dagen av meg.. :)

hilsen varme hjerte fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Havet Blått,

Kanskje hjelper det deg å komme deg litt ut av huset? Går det? Ta noen lange turer og tenke på noe annet enn svigermor...

Sender deg masse styrke!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Havet Blått, det var vel ingen bombe? De færreste har krefter og energi til å ha en sørgende svigermor boende hos seg over lenger tid. Hva sier din mann? Synes han det er helt greit at hun har parkert hos dere?

Jeg misunner deg ikke situasjonen. Men kan hun være til hjelp på noen måte? Kan hun ta seg av barna, lese for dem, leke med dem, fortelle eventyr? Da vil hun jo bli en avlastning for deg, og det kan jo være fint!

Enig med Sør - ta med deg hunden og gå en laaaaaang tur! Det gjør både deg og vofsen godt!!

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Vel, Havet Blått, det var vel ingen bombe? De færreste har krefter og energi til å ha en sørgende svigermor boende hos seg over lenger tid. Hva sier din mann? Synes han det er helt greit at hun har parkert hos dere?

Jeg misunner deg ikke situasjonen. Men kan hun være til hjelp på noen måte? Kan hun ta seg av barna, lese for dem, leke med dem, fortelle eventyr? Da vil hun jo bli en avlastning for deg, og det kan jo være fint!

Enig med Sør - ta med deg hunden og gå en laaaaaang tur! Det gjør både deg og vofsen godt!!

God klem fra Grete :-)

Hei igjen ..

jeg hadde så sliten pga dobbelt rolle både hjem og jobb mitt. det var så tøff tiden ..

ikke akkurat som bombe..:)

ja, min mann;sin søster bor langt vei og vanskelig..

vi bor ikke så langt vei og vi har god plass i huset..

derfor svigermor hos oss..

jeg sier ikke en ord .

*familie

*trenger gir trygget

*omsorg

*bo i stedet

*

Svigermor har det bra og blitt bedre men ikke så lett opp og nede. stor sett ok..:)

jaja jeg gjorde dette ta med

hund gikk lannnngt tur og deilig frisk luft og virker hjalp dette . kobler ut av .... ja stemmer riktig som sagt Sør..

vi skal borte neste uke helg og har bestilt hotell to døgn . bare min mann og jeg..:))tanker tilbake vi var ung og ta vare i hverandre. :)

gleder meg veldig og finger tall borte igjen og hvor manger dager igjen....

min barna skal hos venner og nabo som skal overnatting hele helga..

en av dem søster kommer og hente mor "svigermor" og skal være der 1 uke...

etterpå jeg vet ikke .. vi få se hverfall..

Greitt.. ha det bra!!

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Hei Havet Blått,

Kanskje hjelper det deg å komme deg litt ut av huset? Går det? Ta noen lange turer og tenke på noe annet enn svigermor...

Sender deg masse styrke!

*klem*

Hei sør..

takk med :)

ja jeg gjorde med laannnngt tur med hund..

koble av ut...:)

det var så deilig av og til koble av ut .

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Havet Blått

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor skriver du så rart !?

Håper du ikke blir fornærmet fordi jeg spør, jeg bare lurte.

Hei molli..

Nei , jeg skriver ikke riktig norsk som du mener..

Fordi jeg er med født tegnspråk og er daglig bruker tegnspråk,dvs jeg er døv..

mitt morsmål er tegnspråk .

jeg oppleveder flere ganger som du spørre og lure på... bla rart norsk. osv

akkurat som andre innvandring inn i norge få lærer norsk -ord og skriver.

jeg lure på har du sett film som heter: kjærlighet trenger ingen en ord..(amerika film)

anbefale se på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...