Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff. Jeg sitter på kontoret mitt på jobben, og vet nesten ikke om jeg tør gå ut. Jeg hører det suser utrykningskjøretøy forbi hele tiden.

Hvor langt unna er du regjeringskvartalet? Og er du i gangavstand til der du bor?

Det er sikkert masse tull med kollektivtrafikken akkurat nå, eller kanskje ikke t-banen.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• hidi, the scorpion

11

• frosken

8

• morsan

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Spørs om ikke Norge har fått sitt første terrorangrep.

''Spørs om ikke Norge har fått sitt første terrorangrep.''

All den tid vi ikke har gass i husene som i mange andre land er det mildt sagt naivt å tro noe annet etter min mening.

Det antas på TV2-nyhetene akkurat nå at det er en terroraksjon.

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg var ca 2 mil unna sentrum, og vi hørte det. Så at noen i Asker (!) hørte det.

Håper bare det ikke er mange drepte, og skadede.

Håper hjertebanken gir seg snart!

Alt godt,

En bekreftet omkommet og flere skadd.

Dette var forferdelig grusomt. Stakkars mennesker.

Jeg var ca 2 mil unna sentrum, og vi hørte det. Så at noen i Asker (!) hørte det.

Håper bare det ikke er mange drepte, og skadede.

Håper hjertebanken gir seg snart!

Alt godt,

jeg var på Majorstua og hørte et smell rundt kl 1530 men vet ikke om jeg kunne ha hørt det derifra. Jeg så i hvertfall en dame komme opp veien som virket helt hysterisk og snakket om brann og døde mennesker. Det har vært enormt mange sirener her.

hidi, the scorpion

Ja, det er jo helt sykt å være så nært. Jeg har gåsehud og hjertebank, you name it ...

Kan tenke meg du fikk sjokk, ja! Dette var grusomme nyheter.

Drikk en kopp te med sukker i, det skal hjelpe mot sjokk.

Føler med dere alle som bor i Oslo. Og jeg er sikker på at resten av landet føler med dere.

Annonse

Kan tenke meg du fikk sjokk, ja! Dette var grusomme nyheter.

Drikk en kopp te med sukker i, det skal hjelpe mot sjokk.

Føler med dere alle som bor i Oslo. Og jeg er sikker på at resten av landet føler med dere.

Jeg bor så innmari nært og minstemanns skole ser vi opp mot hele tida på tv

hidi, the scorpion

Jeg bor så innmari nært og minstemanns skole ser vi opp mot hele tida på tv

Kjære tid, det blir tøft for barna fremover. Nå kommer Cathlin til deg, så får dere trøste hverandre så godt det er mulig.

Kan ikke sønnen din komme seg hjem fra skolen?

Kjære tid, det blir tøft for barna fremover. Nå kommer Cathlin til deg, så får dere trøste hverandre så godt det er mulig.

Kan ikke sønnen din komme seg hjem fra skolen?

''Kan ikke sønnen din komme seg hjem fra skolen?''

Han er vel ikke på skolen midt i juli?

hidi, the scorpion

''Kan ikke sønnen din komme seg hjem fra skolen?''

Han er vel ikke på skolen midt i juli?

Tenkte ikke. Fikk nettopp mld fra min sønn om at de har det bra, så jeg bare gråter. Og tårene faller for de omkomne, de skadede og familien deres og alle som ble berørt av bomben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...