Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eksplosjonen ble hørt til Asker...

Med vennlig hilsen

Ja, leste det lenger ned her.

Jeg har forresten hatt mang en lunsj i den kantina vi nå bare ser taket av på tv-bildene... Håper tidligere kolleger hadde benyttet seg av sommertiden og dratt fra jobb før det smalt :-(

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• hidi, the scorpion

11

• frosken

8

• morsan

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har forresten hatt mang en lunsj i den kantina vi nå bare ser taket av på tv-bildene... Håper tidligere kolleger hadde benyttet seg av sommertiden og dratt fra jobb før det smalt :-(

Ja, jeg håper virkelig at de fleste hadde gått for dagen. Heldigvis er det sommer og fredag.

Håper jævlene som står bak blir tatt. Noen sa at 3 stk ble arrestert på Gardermoen, men fant ikke det nå.

Med vennlig hilsen

Ja, jeg håper virkelig at de fleste hadde gått for dagen. Heldigvis er det sommer og fredag.

Håper jævlene som står bak blir tatt. Noen sa at 3 stk ble arrestert på Gardermoen, men fant ikke det nå.

Med vennlig hilsen

'' Noen sa at 3 stk ble arrestert på Gardermoen, men fant ikke det nå.''

Det har vel ikke blitt bekreftet, det eneste som er bekreftet fra Gardermoen er at det er flere (og bevæpnede?) politimenn der enn vanlig.

hidi, the scorpion

''Jeg har forresten hatt mang en lunsj i den kantina vi nå bare ser taket av på tv-bildene... Håper tidligere kolleger hadde benyttet seg av sommertiden og dratt fra jobb før det smalt :-(''

Det får man inderlig håpe, morsan. Mulig du får mld av dem etterhvert som sjokket har lagt seg.

Foreløpig er det ingen som vet noe om hvem som står bak terrorangrepet, men på Al-Qaidas forum Al-Shmukh, skriver brukeren Amir Gharozny følgende:

- Dette er en advarsel til den norske statsministeren. Dere har kun kort tid på dere til å forlate Afghanistan, en grav for deres soldater. Ellers vil blodet renne i deres gater, skriver han.

VG

Annonse

''Jeg har forresten hatt mang en lunsj i den kantina vi nå bare ser taket av på tv-bildene... Håper tidligere kolleger hadde benyttet seg av sommertiden og dratt fra jobb før det smalt :-(''

Det får man inderlig håpe, morsan. Mulig du får mld av dem etterhvert som sjokket har lagt seg.

Det er noen år siden jeg jobbet der, så det er neppe meg de tenker på å underrette. Men jeg vurderer en mail til tidligere sjef over helga, når vi vet mer via media.

Med vennlig hilsen

Ja, det var sånn sett ikke det verst tenkelige tidspunktet - sommer = mange på ferie og folk slutter ofte tidligere, og fredag = mange går ekstra tidlig eller tar fri hele dagen.

De satt neppe i bilen da det smalt. Bomben var nok tidsinnstilt.

Det er ikke tillatt med parkerte biler der, så en parkert bil ville nok virket mistenkelig. Dette er jo ikke bare hvilket som helst sted i Oslo. Og vi har ikke (hittil) fått meldinger om folk som har løpt fra en bil der.

Men det kan jo selvsagt ha skjedd.

Det er ikke tillatt med parkerte biler der, så en parkert bil ville nok virket mistenkelig. Dette er jo ikke bare hvilket som helst sted i Oslo. Og vi har ikke (hittil) fått meldinger om folk som har løpt fra en bil der.

''Og vi har ikke (hittil) fått meldinger om folk som har løpt fra en bil der.''

Fire menn ble observert kjørende fra stedet i en svart bil like før det smalt vel?

Jeg fikk tak tak i dattera mi og da regner jeg med at eldstemann er ok og minstemann er hos faren sin

Annonse

''Og vi har ikke (hittil) fått meldinger om folk som har løpt fra en bil der.

''

Det har blitt sagt at en bil med fire personer kjørte derfra. Men det er jo så mye som har blitt sagt i løpet av ettermiddagen.

''Og vi har ikke (hittil) fått meldinger om folk som har løpt fra en bil der.

''

Det har blitt sagt at en bil med fire personer kjørte derfra. Men det er jo så mye som har blitt sagt i løpet av ettermiddagen.

Ok, har ikke hørt det. Har kun sett på NRK siden kl fire.

For alt vi vet kan det jo ha vært en gærning ala McCeigh, som rømte fra regjeringskvartalet og dro rett til Utøya...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...