Gå til innhold

Flere skudd avfyrt på Utøya i Buskerud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Jacoba

Det er altså så forferdelig.. det må ha en sammenheng med tragedien i Oslo, noe annet er umulig å tro.

Ja, politiet bekrefter at de tror det. Sakset fra innlegg på Facebook:

''Fra NRK: "En mann i politiuniform skal ha lokket til seg ungdommer ved å si «kom her», og deretter regelrett henrettet dem, forteller vitner til NRKs reporter på stedet. følge personer NRK.no har snakket med på Sundvollen, skal flere av vitnene ha fortalt at gjerningsmannen sa at «dette bare er begynnelsen»."''

Ja, politiet bekrefter at de tror det. Sakset fra innlegg på Facebook:

''Fra NRK: "En mann i politiuniform skal ha lokket til seg ungdommer ved å si «kom her», og deretter regelrett henrettet dem, forteller vitner til NRKs reporter på stedet. følge personer NRK.no har snakket med på Sundvollen, skal flere av vitnene ha fortalt at gjerningsmannen sa at «dette bare er begynnelsen»."''

Herlighet..

Annonse

ShitDiddelyDo

"Svært mange funnet døde på Utøya", melder Dagbladet.

Jeg tror de refererer til han som snakket på NRK. Jeg er usikker på om jeg hørte riktig da han sa 25-30. Trodde det var en mann med glock. Men på pressekonferansen nå sier politiet at de er usikker på om det er en eller flere gjerningsmenn på Utøya.

Flere aviser melder nå om 20-30 personer døde på Utøya.

Jeg tror de refererer til han som snakket på NRK. Jeg er usikker på om jeg hørte riktig da han sa 25-30. Trodde det var en mann med glock. Men på pressekonferansen nå sier politiet at de er usikker på om det er en eller flere gjerningsmenn på Utøya.

Flere aviser melder nå om 20-30 personer døde på Utøya.

På bilder i VG nå ser vi døde ligge på stranda rundt øya der, det er overhodet ikke til å tro, og jeg klarer ikke å fatte at noe slikt kan skje.

På bilder i VG nå ser vi døde ligge på stranda rundt øya der, det er overhodet ikke til å tro, og jeg klarer ikke å fatte at noe slikt kan skje.

Jeg klarer nesten ikke og skjønne at dette virkelig skjer. Det er som et mareritt. Ifg. Dagbladet er det mange døde på Utøya:

http://www.dagbladet.no/2011/07/22/nyheter/innenriks/skyteepisode/utoya/17418837/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...