Gå til innhold

Jeg er bare så stolt og imponert over ungdommene

Anbefalte innlegg

Gjest Norge står sammen.

En del av dem som flagget på FB igår gjorde det med tilhørende kommentarer som: "Stem FrP" og "Kast dem ut" osv. Ingen tvil om det var litt overilt. Og så er det jo litt ironisk at gjerningsmannen selv sikkert ville likt alle de nasjonalistiske utsagnene og bildene. Det var dette jeg - og sikkert Jacoba mente. Ikke dem som "tenner lys" etc.

Enig, "Stem FrP" og "Kast dem ut" var horriblet noen steder. Jeg har et flagg på profilen min, satt opp ETTER at jeg så han var norsk.I går og i dag er vi alle nordmenn som det ble sagt i går, og da er det flott å vise sin støtte med flagget.

Fortsetter under...

En del av dem som flagget på FB igår gjorde det med tilhørende kommentarer som: "Stem FrP" og "Kast dem ut" osv. Ingen tvil om det var litt overilt. Og så er det jo litt ironisk at gjerningsmannen selv sikkert ville likt alle de nasjonalistiske utsagnene og bildene. Det var dette jeg - og sikkert Jacoba mente. Ikke dem som "tenner lys" etc.

Jeg sitter igjen med en følelse at det var akkurat det gjerningsmannen ønsket, å så ufred mellom folk av forskjellig avstamning.

Han trenger ikke å oppnå noe annet enn å gjøre seg selv til Norges mest forhatte mann.

Jeg sitter igjen med en følelse at det var akkurat det gjerningsmannen ønsket, å så ufred mellom folk av forskjellig avstamning.

Han trenger ikke å oppnå noe annet enn å gjøre seg selv til Norges mest forhatte mann.

Nettopp!

Gjest Light a candle for the dead and injured after the tragedy in Oslo and Utoya

Light a candle for the dead and injured after the tragedy in Oslo and Utoya:

https://www.facebook.com/event.php?eid=207202185993656

Gjest Jacoba

Ikke noe snakk om å møte seg selv i døra. Å sette et flagg på profilen sin og melde seg inn i gruppen vi tenner lys for de omkomne, er en måte å vise samhørighet på! Vi er et lite land, vi er stolte av landet vårt og og vi står sammen i dette her. Så ja, jeg synes det er flott at vi setter et lite flagg på siden på fb, så TULLETE av dere å påstå at nå møter vi oss selv i døren. Dette har ikke noe med gjerningsmannes syn på noe å gjøre. Ærlig talt!

Jo, og nå snakker jeg om dem som innledet med å hinte om utenlandske terrornettverk og religiøs tilknytning.

Annonse

Gjest Norge står sammen

Jo, og nå snakker jeg om dem som innledet med å hinte om utenlandske terrornettverk og religiøs tilknytning.

Helt enig i akkurat det, det fordømmer jeg. Men i dag synes jeg alle skal sette et flagg på profilen sin.

Gjest Norge står sammen.

Jeg kommer ikke til å gjøre det, fordi problemstillingen er såpass sammensatt og uavklart.

Det er du i din fulle rett til. Jeg for min del skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. Det er et symbol på at vi står dammen i Norge, og at dette skal vi komme oss igjennom, og har ingenting med en drapsmann og hans forvridde syn og handlinger å gjøre ei heller hva dette var et resultat av. Det har å gjøre med at i dag er vi samlet.

Gjest Jacoba

Det er du i din fulle rett til. Jeg for min del skjønner ikke hva det har med saken å gjøre. Det er et symbol på at vi står dammen i Norge, og at dette skal vi komme oss igjennom, og har ingenting med en drapsmann og hans forvridde syn og handlinger å gjøre ei heller hva dette var et resultat av. Det har å gjøre med at i dag er vi samlet.

''Det har å gjøre med at i dag er vi samlet.''

Den definisjonen er det sikkert mange som deler, og jeg kritiserer ikke det. Men du kan ikke forvente at absolutt alle deler nettopp denne definisjonen, det er som sagt svært mange faktorer som spiller inn.

Sånn. :-)

Gjest Norge står sammen.

''Det har å gjøre med at i dag er vi samlet.''

Den definisjonen er det sikkert mange som deler, og jeg kritiserer ikke det. Men du kan ikke forvente at absolutt alle deler nettopp denne definisjonen, det er som sagt svært mange faktorer som spiller inn.

Sånn. :-)

"Det er du i din fulle rett til." Skrev jeg i innlegget. Alle skal få gjøre det de føler for.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...