Gå til innhold

Amy Winehouse er død.

Anbefalte innlegg

Gjest Haterdrugs

Altså, jeg forstår at du er mot narkotika, men poenget er at AW levde i et land hvor narkotika allerede ER ulovlig.

Sånn sett kan jo dødsfallet hennes like gjerne blitt brukt for å argumentere FOR legalisering. (Hun døde jo der hvor det var forbudt.)

Hadde hun dødd pga tilgang til lovlig narkotika kunne jeg forstått innlegget ditt.

Med vennlig hilsen

Vel, veldig dårlig formulert av meg, så er jo det nettopp spørsmålet mitt.

Ville hun vært død av stoffmisbruk (hvis det er et hun døde av) hvis all narkotika var AVKRIMINALISERT ?

Jeg er veldig nyskjerring på dette med kriminalisering, og kansje en avskaffelse av dette.

Jeg følger med på et program som heter Drugs.Inc på tv.

Og vi bor i et land som har en av europas største rate av overdose dødsfall.

Ville dette vært unngått med en avkriminalisering av narkotika ?

Alt dette forhindrer ikke at jeg fortsatt hater alt som har med stoff/alkohol å gjøre.

Fortsetter under...

Annonse

I tilfellet Amy er det vel mer overraskende at hun faktisk ble hele 27...

Tja ...

Med tanke på at Shane MacGowan fortsatt lever, så er det visst mulig å overleve mange år med et så hardt liv som det Winehurst førte. Uansett syns, dama hadde definitivt talent.

Tja ...

Med tanke på at Shane MacGowan fortsatt lever, så er det visst mulig å overleve mange år med et så hardt liv som det Winehurst førte. Uansett syns, dama hadde definitivt talent.

Å ja, det er sikkert. Hun var noe helt utenom det vanlige. Det er trist at det skulle ende sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...