Gå til innhold

Venner - ENDELIG!!

Gjest Ikke-ensom-gutt-lenger

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke-ensom-gutt-lenger
Skrevet

Hei!

Etter maaange år etter leting etter venner har jeg noe på gang med to koselig jenter nå. Men er jo ikke vandt med å hva venner så er litt usikker på hva jeg skal finne på med dem, oppføre meg og alt sånn. Et vennskap er jo å både gi og ta, men har jo ikke noen erfaringer med det.

Noen som har noen gode råd? Tar i mot alle tips, små og store.

Det jeg har savnet mest har jo vært å ha noen å dele tid med og håper at jeg får det nå!

Takk!! :)

Gjest Jacoba
Skrevet

Så hyggelig da! Råd? Tja, ikke bli stressa på å finne på noe og være morsom hele tiden. Ikke sikkert du er det, altså :-)

Som du sier, det er å gi og ta. Det betyr å dele hvem man er, tanker og følelser - i den grad en selv er komfortabel med det. På den måten kommer man nærmere hverandre.

Gjest lykke til
Skrevet

Gratulerer! Pass godt på vennene dine!

Råd... ikke skrem de bort med å være for påtrengende eller

at du tviler på deres vennskap hvis de en gang ikke kan bli med på noe.

Vis at du stoler på de og at de kan stole på deg.

Finn på koselige ting sammen.

Gode venner kan være dagesvis fra hverandre uten å tro at vennskapet er over, de vet hvor de har hverandre.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Åhh, nå ble jeg glad på dine vegne!

Bare vær deg selv du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...