Gjest ambrose Skrevet 23. juli 2011 Skrevet 23. juli 2011 Hvis man allerede nå har begynt å gå videre etter denne tragiske hendelsen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. juli 2011 Skrevet 23. juli 2011 Nei, det er et tegn på normalitet på samme måte som det er normalt å trenge noen flere dager. 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. juli 2011 Skrevet 23. juli 2011 Absolutt ikke, helt normalt. Vi må gå videre, men hver og en får bestemme den tiden det tar. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. juli 2011 Skrevet 23. juli 2011 Nei, alle har sin egen måte å behandle sorg, sinne etc. Din måte er å gå videre, og ingen kan klandre deg for det. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Nei, livet må gå videre. Min far sa idag at han kunne ikke smile, orket ikke å se på TV mere, hadde dårlig samvittighet om han gjorde noe bra osv. Jeg mener det er viktig å få en "pause" ifra sorgen og gjøre andre ting også. Har opplevd sorg før og ingen kan sitte å sørge i 24 timer i døgnet. Slik er vi ikke laget. Jeg tror også det er en styrke det å kunne "koble ut" om enn i noen minutter av gangen. Ikke ha dårlig samvittighet, alt er like normalt i en slik situasjon. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Det kan jeg ikke svare på, men personlig tror jeg ikke jeg vil gå helt tilbake til min "normale autopilot" på noen uker ennå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.