Gå til innhold

Vedr. slettede tråder

Anbefalte innlegg

Gjest Jacoba

''Jeg vet ikke om folk overser ham fordi det han skriver er så tullete at det ikke fortjener en kommentar, eller om de synes det han skriver er vettugt.''

Det første. Jeg har lenge vært sjokkert over at det går an å uttale seg slik på dette forumet. Svarer ham aldri.

Enig.

Fortsetter under...

Gjest kokosko

Hvorfor? Den forklarer jo at tråder er slettet, og hvorfor! Og om bråket begynner igjen så vil vel det underbygge det du snakker om?

Fordi dette i høyeste grad er unødvendig oppførsel i disse tider! Timing, som NHD nevner. Selv mener jeg jo at oppførselen til enkelte her inne burde slås hardt ned på langt oftere enn det gjøres. Forsøpling!

Når skal administratorene av dette nettstedet snart FORSTÅ at man knebler ytringsfriheten ved å slette innlegg og tråder så snart det kommer innlegg man selv eller noen andre ikke liker. Så lenge innlegg ikke er brudd på norsk lov kan dette overhodet ikke forsvares!

''Og å kneble ytringsfriheten? Det er vel neppe veien å gå, og det er vel det synet flere prøver å fremme i disse dagene. Vi må stå sammen, diskutere det som har skjedd på godt og vondt.

''

Å nekte brukere den type aktivitet vi har ønsket å stoppe denne helgen, kan neppe karakteriseres som knebling av ytringsfriheten. Dessverre ødelegger noen få for alle våre brukere.

''den type aktivitet vi har ønsket å stoppe denne helgen,''

Derfor skriver jeg også at den utvidede slettepolitikken dere har vist denne helga, forsåvidt er grei - det var "trusselen" om å stenge nettstedet helt jeg reagerte på.

hidi, the scorpion

''Og å kneble ytringsfriheten? Det er vel neppe veien å gå, og det er vel det synet flere prøver å fremme i disse dagene. Vi må stå sammen, diskutere det som har skjedd på godt og vondt.

''

Å nekte brukere den type aktivitet vi har ønsket å stoppe denne helgen, kan neppe karakteriseres som knebling av ytringsfriheten. Dessverre ødelegger noen få for alle våre brukere.

''Å nekte brukere den type aktivitet vi har ønsket å stoppe denne helgen, kan neppe karakteriseres som knebling av ytringsfriheten. Dessverre ødelegger noen få for alle våre brukere.''

Da bør dere ta de som ødelegger! Ellers var tråden full av medfølelse og sympati for ofrene og de pårørende!

Dette var dårlig konklusjon.

Og true med dagers avstening av forumet, viser dårlig lederskap.

95% an norges befolkning, sørger inderlig over hva som har skjedd. Jeg er selv mor, og kan bare tenke meg hvor forferdelig, vondt og sinna jeg hadde vært-

Slett stygge kommentarer, men dere sletter ikke alle vi som virkelig sørger og har det vondt!

Dere gikkk alt over alle de negative grensene det gikk an å gå:(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...