Gjest winda Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Har vært bortreist siden det tragiske skjedde. Når jeg kom hjem idag og møtte igjen mine kjære, begynte jeg å gråte, jeg som nesten aldri gråter. Jeg er veldig takknemlig fordi jeg har familien min og barna mine i god behold. Det betyr liksom så mye mere nå idag. Måtte bare skrive det ned. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Det som har hendt har fått noen tårer til å trille hos meg også. Se traumatiserte ungdommer uttale seg på TV. Sterkt. Det som har skjedd er så dramatisk at det nok får det til å gå mer opp for oss alle hvor sårbare vi faktisk er. Jeg tror ikke du er irrasjonell. Norge har opplevd en dyp tragedie som stikker lant inn i sjela på veldig mange mennesker. Det er helt forståelig å ha sånne følelser. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Vi er alle påmint hva livet er verdt. Kjenner antakelig ingen av de drepte, men slet likevel med tårende under gudstjenseten i Oslo domkirke i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.